Mamma til tre gutter Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 når man fikk høre hjerteslaga på kontroll??? eg husker det ikke!!
Attekattenoa Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Jordmor hørte hjertelyden i uke 11 hos meg ihvertfall=) Det var visst ganske tidlig skjønte jeg, hun forberedte meg på at hun kanskje ikke kom til å finne hjertelyden...
Løvetannfrø;-) Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Jeg var på UL i uke 10 på vei inn i uke 11 og da fikk jeg høre hjertelyden, det var så deilig lyd...sukk:-))))
HH72 Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Noen vil ikke sjekke før uke 14 og andre ikke før man har vært på UL i uke 18 fordi det er så usikkert om man hører noe tidligere. Men tror det kommer litt an på hvor godt utstyr de har og selvsagt holdning til lege/jordmor. Men tydelig fra innlegg over at man KAN høre noe ganske mye tidligere hvis man er heldig.
*Januarbaby*09 Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Jeg fikk høre hjertelyden i uke 15 ca. i forrige av.skap, og fikk da beskjed på forhånd om at det var veldig tidlig, og at jeg ikke måtte bli skremt om hun ikke fant hjertelyden. Kommer nok an på utstyret som skrevet over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå