Nilena Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Jeg har et lite kompleks i forhold til brystene mine... Jeg har bestandig hatt små pupper, men etter tre fødsler har de krympet til nesten ingenting... dette sliter på selvtilliten og velværen, så jeg undres på om det vil hjelpe med å forstørre dem... Dere som har forstørret brystene: *hvorfor gjorde du det? *har du angret? *hva syntes samboeren din om det? *hva er best av silikon og saltvann? *hvor får du gjort det og hva koster det? Det er ikke snakk om å forstørre enormt, bare litt slik at brystene blir faste og ser naturlige mellomstore ut... Håper dere kan svare... dersom noen ikke vil svare "offentlig" så send meg pm!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 1. gjorde det for min egen del. Har også 3 barn og det var helt tomt inni de. Målet var å se bra ut med klær. Og kanskje våge å vise meg naken for mannen min igjen, noe jeg ikke har gjort på åresvis pga komplekser. 2. har ikke angret nei. 3. mannen min er kjempefornøyd. Han var fornøyd også før operasjonen. Han er fornøyd fordi jeg er fornøyd. 4. silikon er nok best. Og det føles mere naturlig. Saltvann er hardere/fastere. (Og det "alle" sier at silikonpupper er unaturlige og superfaste stemmer ikke. Mine er myke og fine.) 5. gjorde det i Stavanger og det kostet 30 000 inkl. konsultasjonstimen i forkant. Jeg har gått opp 1 (kanskje 2, kommer an på bh`en) størrelse, og det ser veldig naturlig ut. (260 ml) Ingen hadde mistenkt meg for å ha silikon når de ser meg til vanlig. Mulig du er av typen som ikke bryr deg om å fortelle det til alle, men slik er ikke jeg. Jeg vil ikke at alle skal tenke silikon når de ser meg komme. Vennene mine mener jeg. Derfor vil jeg råde deg til å vurdere nøye hvem du fortelle det til. Og så kan det være rimelig stress i starten når man ikke skal løfte tungt og ikke høyne armene over skulderhøyde. Jeg la som sagt inn 260 ml, silikon, over muskelen. Legen rådet til det siden det ikke var så bra med silikonen gnikkende mot ribbeina. Logisk. Inngrepet ble gjort med lokalbedøvelse, og var over på 1 time.
anna_lou Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Jeg har ikke silikon eller saltvann, vil bare si at jeg har hørt at det anbefales å ta silikon fremfor saltvann! Dette fordi det er mye større sjanse for at saltvannsinnlegget sprekker enn silikon....moderne silikon innlegg skal visstnok ikke kunne sprekke lenger fordi det er i fast form eller noe. Lykke til hvertfall! Jeg har bittelittegrann lyst på silikon jeg også
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Jeg kan legge til at jeg har livstidgaranti på mine silikoninnlegg. Tiden der innleggene må skiftes etter 5, 10, 15 år er over :-)
Nilena Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2008 Takk for svar.. tenker jeg skal begynne å spare... drømmer om å føle meg "normal" og kunne gå i topper uten å ha på push - up bh som uansett ikke hjelper, liksom...
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Jeg har nå hatt silikon i overkant av ett år. - Hvorfor? - For de så ut som vrengte bukselommer etter 2 graviditeter og dertil amming. Har alltid hatt passe store pupper, så fyllte bare opp det som var blitt "borte". Det ble mye bedre og de ser og føles 100% naturlig ut. Ingen som kan se hva jeg har gjort og det trives jeg med. Arrene må man stå med lupe i dagslys for å se, de synes knapt. - aldri angret et sekund, eneste jeg kan angre på er at jeg ikke tok løft samtidig, noe jeg ønsker å gjøre en stund etter sistemann er født. - samboeren min synes det ble veldig fint og synes det var fint å se meg naken igjen (tok ikke av meg bh'n før operasjonen om det ikke var helt mørkt) - Silikon er det beste, kirurgen min sa at saltvann knapt ble brukt lenger. De nye innleggene er mye bedre enn de man hører skrekkhistorier om. + mindre sjans for kapsling. (puppene blir harde og vonde) - Jeg gjorde det på colosseumklinikken, betalte 25000 + 300 for en sports bh. Anbefaler dr. helge roald, av de fremste på området i Norge. I tillegg er han skikkelig allright og dønn ærlig. Tryggheten selv. Ble tatt godt tatt vare på..lå i narkose. Som han sa, de fleste tar ikke silikon idag for å se ut som lene alexandra, men heller for å se ut som seg selv.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 Heisann=) Vil starte med å si at jeg skjønner godt følelsen din! Jeg forstørret mine fordi de var bare noen tomma "skall" som hang rett ned etter et svangerskap, følte meg ikke vel med dette og det gjorde det vanskelig for meg å være naken for mannen min og spesielt for meg selv, klarte ikke se meg i speilet engang. Har aldri angret et sekund, er veldig fornøyd med mitt "nye jeg" og jeg må si det varen fantastisk følelse å våkne opp å ha pupper!!=) hehe Min daværende samboer mente jeg gjorde dette for at andre skulle legge merke til meg, men det var greit. Min nåværende samboer synest dette er helt okay, følest som vanlige ekte pupper og det ser bra ut=) Jeg har ikke tenkt så mye på saltvann for dette var for 3 år siden og da var ikke saltvann så mye omtalt. Så det ble silikon på meg og storfornøyd med det. Jeg gjorde dette på fornebuklinikken og det kostet val 26.800kr tror jeg
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #8 Skrevet 31. mai 2008 Om du føler at dette plager det så ille at det år ut over psyken din, da kan du ta deg en tur til din fastlege. Forklar han der at dette går ikke bare ut over deg men også dine barn da du sliter med å vise deg på stranden osv. Antagelig har du krav på operasjon via Trygdekontorer, er mange som har fått det betalt av staten pga det. Jeg selv har ikke silikon og har det heller ikke under vurdering, jeg har små men orker ikke tanken på å gjenta denne operasjonen vært 10 år. Men om dette hever din egen selvtillit og tygghet, ja go for it girl;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå