(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 www.tinkerbelle.blogg.no jeg kan ikke dy meg og må dele gleden med dere igjen. haha. nattevakt på jobben og surfing på ebay er ikke lurt!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2008 hva er det du vil wirre? bruke opp lønningen din på ebay? hehe. er ikke vanskelig det altså! gi meg kortet ditt så skal jeg vise deg! dum-di-daaaah!
Monajenten Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Åhhh stinkus, den var suuuperkul:-O Og så rååååsa da:-D Grattis med kupp:-D
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2008 ja, rååååsa og fabulous! noen ganger tror jeg at jeg er 14 år. forøvrig så tenkte jeg at jeg ville ha en hvit en, men nej jeg greide ikke holde meg unna den blå når den var så fantastisk råååsa inni!!
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Driiit nå i ebay, og fokuser på det viktige. Hvor mange rotter skal du ha??? Har mange husky
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2008 fru! oh fuck of! *ler* nej, jeg kan ikke ta noen flere tror jeg.. jeg må prøve å få 2 omplassert her for det er bare slåssing og slikt. Sukk. morsomt at du skulle få mange huskyrotter da! *ler* hva skal du gjøre med alle noenog20 forresten?
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 8 skal tilbake til butikken. Vi vil gjerne ha 2 selv. Da er det 14 igjen. En på NTF har sagt hun kanskje kan ta noen. Så la oss si at vi klarer å kvitte oss med halvparten, og halvparten vet vi ikke. Håper vi slipper å avlive. Søren og, vi skulle ha 2, og så ble det 26.... Nå er det en kamerat av gubben som driver og sender meldinger om at han vil ha, men han er på fest, så tror ikke så mye på han, hehe.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. mai 2008 ah, ja.. skjønner at det ble litt mange ja når man planla 2 stykker. vi vil i utgangspunktet ha 4, men de 2 vi overtok er så innmari sta og gir seg ikke med slossingen med de to vi hadde fra før enda de gir seg og skriker høyt og mye når det blir krangling. sukk. så trist for de to tjukkasene er virkelig flotte.
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #10 Skrevet 30. mai 2008 Så synd. Ikke så greit når de sloss. Nei, vi ville ha en, men så bør de jo være flere, så vi tok 2. Og samme kjønn, så klart, for å unngå det vi er oppi i dag. Men jammen var det for seint... Skulle tatt gutta, gitt.
Lykketone Skrevet 30. mai 2008 #11 Skrevet 30. mai 2008 Savner flere rockeringbilder, Tinker! Hi-hi! Virker den fortsatt forresten? Hihi!
wirre;o) Skrevet 30. mai 2008 #12 Skrevet 30. mai 2008 jeg vil også ha sykepleierkappe! finnes det noen muligheter til å få lånt den til bryllup 28.juni. Hadde passet perfekt over 50-talls kjolen min. Typ: pencilskjørt og korsettliv. Jeg leter etter røde hansker, ser ut til at de blir offwhite istedet.. i silke da. Også skulle jeg gjerne hatt en sånn pilleeskehatt.. skjønner du hva jeg mener? Let me know om du ser en! Rotter derimot vil terrieren min bare ta livet av uten store problemer, så det vil jeg ikke.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 31. mai 2008 wirre nope, det er ikke sjans i havet at du får låne den gitt... den skal nemlig brukes i et brullup akkurat den dagen. snålt. pilleeskehatt ja, hm.. skal si fra. jeg har terrier og rotter, går helt fint det gitt... og til deg som spurte om rockeringe. ja den fungerer fortsatt men kanskje bedre om jeg forsatt var like flink til å rocke. trall.
Monajenten Skrevet 31. mai 2008 #14 Skrevet 31. mai 2008 Når du blogger om rockeringen din, så bør du jammen meg ha jevnlige oppdateringer også:-P
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 31. mai 2008 mohahah! ja ikke sant! jeg får vel børste støvet av den da. sukk. jeg sliter med en strekk i rumpa som gjør at jeg ikke får løpt mila mi og det gjør at treningsmotivasjonen er på bånn. blargh. håper den snart er borte så jeg kan løpe langt igjen.... bloggen har blitt om ebay isteden. heheheheh. hva gjør du oppe nå monami? jeg er på jobb..
Monajenten Skrevet 31. mai 2008 #16 Skrevet 31. mai 2008 Åjahh, du har liksom sånn fin unnskyldning til å være våken du liksom??? Jeg har ikke like fin unnskyldning......jeg ser på Air Craft Investigation....sukk....skikkelig lurt med halvveis flyskrekk fra før av. MÅ se - bare MÅ se...;-) Har skjønt dette her med Ebay ja, du er jo helt hekta! Tror du må be din kjære om å klippe Visa-kortet ditt i to, dette begynner å bli farlig:-P Men du?? GRØNN GITAR!! Si i fra hvis du finner en sånn en sant? En sånn som er på bloggen min.....................*må ha* Så du gullet mitt med briller forresten?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #18 Skrevet 31. mai 2008 nej, er på jobb så kan ikke drive å surfe på personlige blogger osv... skal se når jeg kommer hjem. jeg begynner å angre på at jeg legger ut mine utrolige ebay funn for snart går hele norge rundt med "mine" ting. jeg misliker å være som alle andre. gud!!! grønn giiitar. skal du spille for meg i en blomstereng da?
Monajenten Skrevet 31. mai 2008 #19 Skrevet 31. mai 2008 JA! Seriøst! Hvis du skaffer meg DEN grønne gitaren (MIN grønne gitar) så skal jeg søren meg spille for deg i en blomstereng:-D Mamisnupp da, rååååååsapia:-D (Ser du stinkus, mami blomkåler også:-D)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #20 Skrevet 31. mai 2008 mami! ja, råååsa er topp!!! forøvrig så vil jeg også på nebben snart. deeeilig der. kan ikke i morgen da. kanskje jeg skal la lille ta snikfri fra barnehagen på mandag og bade, om det er oppe da!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #21 Skrevet 31. mai 2008 vi liker alle som blomkåler!!! <3
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #23 Skrevet 31. mai 2008 Nydelig hele kofferten foresten, men råsa lining var jo toppen på kransekaken hehe Ja det er utrolig deilig, og jeg trenger virkelig å få solet dette bleknebbet litt for jeg skal i konf på søndag hehe Skal si ifra i morgen om det var åpent jeg, finner ikke noe info på nettet så vi får bare dra ned å se rett og slett, er det ikke åpent så får vi vel heller spise is eller noe
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #24 Skrevet 31. mai 2008 mm, ja du får sole deg på balkongen og ta en is om det ikke er oppe. jeg skal sove halve dagen også ut i oslo. blir sikkert greit det, men nebben hadde vært deilig... det var bedre i fjor da jeg i tide og utide traff på shane steffanutto fra lsk der.. *ler*
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #25 Skrevet 31. mai 2008 Blkongen min er surret inn i plast og dekket av polakker så tror neppe jeg skal sitte der å nye isen min *furt* men noe finner man da på uansett Nebben SKAL være åpen har jeg bestemt, så da får det bare være det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå