Gå til innhold

Dere med silikonpupper/saltvannspupper - kan dere lese her litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et lite kompleks i forhold til brystene mine... Jeg har bestandig hatt små pupper, men etter tre fødsler har de krympet til nesten ingenting... dette sliter på selvtilliten og velværen, så jeg undres på om det vil hjelpe med å forstørre dem...

Dere som har forstørret brystene:

*hvorfor gjorde du det?

*har du angret?

*hva syntes samboeren din om det?

*hva er best av silikon og saltvann?

*hvor får du gjort det og hva koster det?

Det er ikke snakk om å forstørre enormt, bare litt slik at brystene blir faste og ser naturlige mellomstore ut...

Håper dere kan svare... dersom noen ikke vil svare "offentlig" så send meg pm!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Gjorde det fordi jeg alltid har hatt små pupper, og ikke ble de noe større eller mindre etter svangerskap, så da bestemte jeg meg for å gjøre noe med komplekset som har fulgt meg i alle år.

2.Ikke angret en dag eller et sekund.

3.Samboeren min sa jeg måtte gjøre som jeg ønsket, men at han elsket meg som jeg var. Nå er han mildt sagt i hundre;)

4.Silikon, iflg. kirurgene.

5.Nobel klinikken, colosseum, volvat, fornebuklinikken, ja, maaange steder. Jeg betalte 28000,-

Skrevet

Takk for svar.... lurer på om jeg skal begynne å spare.... Sambo elsker meg nok som jeg er, men jeg ønsker å gjøre det for min egen del. Har alltid missunt andre sine pupper.. i alle fall de som har faste og fine...

Men så hører man litt skrekkhistorier og slikt da, vetdu... :) Vel, kanskje jeg skal ta en ringerunde og forhøre med litt om inngrep etc.... Greit å snakke med noen proffe på området....

Hadde du vondt lenge etterpå? Antar du måtte ta noen forhåndsregler til å begynne med...

Skrevet

Ja, man må gjøre det for seg selv..

Det implantatet de bruker idag er det egentlig livstidsgaranti på, de skal kunne vare livet ut. Det er ikke flytende silikon i implantatene, men gele, så dette vil ikke kunne flyte rundt i kroppen, he he. Da merker man det.

Det aller verste som kan skje er at man må ta de ut igjen.

Hadde vondt en 14 dagers tid, også tok det vel et par mnd. før det ikke var ubehagelig å ligge på magen. Man skal ikke løfte\støvsuge etc. den første uken, også må man gå med sports-bh de første 6 ukene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...