Gå til innhold

babyen som feste sæ

Anbefalte innlegg

Skrevet

ka som skjer når den feste sæ? kjenne man d? å i tilfelle ka kan symptoman være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du ska vist bli kvitt bekkenplagan når ungen feste sæ:)

Skrevet

Da har ikke mi festet seg, for jeg er fremdeles supeerstiv mellom bena.Sukk. men er 2 gangs og da fester de seg ikke??

Skrevet

Kan feste seg selv om man er andregangs, men det er veldig vanlig at dem ikke gjør det! =)

Skrevet

Jeg tror jeg kjente det, masse stikk og følelsen av at hun stanga hodet nedover og traff masse nerver på veien... pågikk vel et par dager hvor hun innimellom fikk noen raptuser hvor hun bumpet seg lenger ned, og så ble hun liggende rolig igjen. Jordmor bekreftet at hodet var så godt som festet etter at hun hadde herja i et og et halvt døgn. Merker det mest på at jeg plutselig flyr på do mye oftere, og at det ble bedre plass til lungene mine igjen (ah, endelig plass til å puste!).

Skrevet

Er andregangs og fikk beskjed i dag fra jordmor at nå var babyen min festet godt. Og sist jeg var der sa hun at det var like vanlig at de festet seg som at de ikke gjorde det til andregangs.. Så det er hipp som happ. Jeg kjenner det ved at bevegelsene er blitt litt mindre og at bekkenet er plutselig mer stabilt. Mye press og stikking nedover, noe som er helt vanlig da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...