Gå til innhold

Hvilket forhold har mannen din til bilen deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en felles stasjonsvogn. Men den står i hans namn og det er han som betaler på den.

Vi bor hos min familie nå, pga at vi holder på å bygge hus i nærheten. Familien min har bare en bil, og den blir brukt hele tiden pga forskjellige jobbtider, trening og div.

Av og til spør de hjemme om å få låne bilen vår. Jeg synest det er en selvsagt ting at de kan det. Men vet at sambo missliker det strekt. Men jeg synest at det er pinlig å si til pappa at han ikke kan låne bilen når han spør meg, og det er ikke alltid at jeg har tid å kjøre han heller.

Dersom noen spør sambo om å låne bilen er han alltid snar med å si at han kan kjøre uansett hva han holder på med.

Senest i dag spurte min søster om å få låne bilen, og jeg var dum og ga hun nøkkelen. Da sambo oppdaget det ble han sur, og sa at dette likte han ikke. Da søster kom tilbake gav han beskjed til henne om at neste gang hun skulle noe, måtte hun spørre om jeg eller sambo kunne kjøre henne isteden.

Er jeg rar som synest at dette er pinlig? Eller er det sann menn er?

Jeg er iallefall ikke vant med å ha det sann. Fikk alltid låne bilen hjemme.

Det er greit at de passer ungene,men bilen får de ikke låne liksom??

Synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, synes ikke du er rar. Slikt er en selvfølge for meg.. Mannen min kan nok også ha slike tendenser, han er så pinadø nøye.

Da sier jeg rett ut at jeg synes han er en gjerrig dust og at han ikke får med seg materielle goder i grava, men derimot andre mennesker sine minner og erindringer om hvordan han var som person.

Etter gjentatte repitisjoner av dette har han jenket seg. Synes det er en uting å være sånn. Helt enig med deg!

Hva gjør han dersom deres bil må på verkstedet da? Går han istedetfor å låne andre sin bil?

Skrevet

Hmmm....... Er vel heller jeg som er slik her i husholdningen , nå har vi flere biler da , men bilen min den liker jeg IKKE å låne ut til noen uansett om det er nermeste familie.

Skrevet

Synes han er litt frekk jeg :-S det minste han kan gjøre når han får bo hos din familie er da å la de låne bilen nå og da!?

Skrevet

Jeg må le litt:) Noen menn er skikkelig rare. Barna "låner" de gjerne bort når de trenger barnevakt. Men bilen! Å nei.

Er ikke det rart?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...