lisje marthemora Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Fikk det i dag av legen , og det lukter jo eddik av det. Går det an å blande det i litt drikke? Visst ikke kommer det til å bli en stor kamp både morgen og kveld for å få i gutten min på 3 år dette:((
lionkittens Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Dattern vår er 4 og fikk de förste gang da hun var 2.5 år - alderig värt noe problem å gi henne de så vel ikke jeg, om du gjör "gummitryne" når du gir de til han så får du vel samme reaksjon he he he .... Nei bare pröv å gi de uten at du ser skeptisk ut når du gir det - om han synes det er ille smak kan du ikke lokke med noe efter på feks noen druer , vannmelon eller annen sund belönning ? =) Går så bra skal du se !
lisje marthemora Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2008 ja ,vi må ha noe klart til å ta vekk smaken med.men det blir vel en vane.
lionkittens Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 jo, men dattern min reagere jo overhodet ikke på smaken så om du forventer reaksjon så får du kanskje så se det ann ) Og om man efter medisin får noen frukt biter så er vel ikke det noen grusom stygg vane å ha ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå