Kjærlighet <3 Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Å så er vel altfor sent nå? Bor i Nordland om det skulle ha noe å si :-)
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Bor på vestlandet, og vi har plantet de nå.
Kjærlighet <3 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2008 Er det lenge siden dere planetet dem?
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Vi plantet de siste senga sengana i går, og de første for tre uker siden. Venter på Polka bær, men de kommer ikke før ut i juli. Er det blomster på plantene dine? Nå kjenner jeg ikke helt til værforholdene i nordland. Men så lenge det ikke er sjangse for at plantene vil fryse, så tror jeg det går bra lykke til
Kjærlighet <3 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2008 Har ikke planter enda:-) Bare fikk en idè om hva vi eventuelt kunne ha en i hagen! Har ikke peiling på noe som har med planter eller hagehold å gjøre. Hehe! Akkurat i dag er det varmt her, oppmot 16 grader vil jeg tro. Men er visst meldt 8 i morgen. Men det blir vel bare varmere og varmere får vi håpe. Får ta en tur innom en plass jeg får kjøpt planter og høre... Selger dem jordbær planter på plantasjen? Hehe...vet ikke så mye som sagt :-)
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 ganske sikker på at de har på plantasjen, ja. Dersom de har "Polka" anbefaler jeg dem. De har kjempegode og søte bær. Gleder meg til jordbær-sesongen. Nam, nam..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå