Fregnepetra Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Jeg trenger inspirasjon!!!! Kreative forslag anyone?
piano♫ Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Skikkelig tradisjonelt: Din _______________ (forlovelsesdato) (bryllupsdato)
Tirilille Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Det står i begge to sin "For alltid kjæresten din + dato"
lionkittens Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Mannens navn og forlovelsesdato (vi giftet oss for 4 år siden og har enda ikke fåttt gravert inn bryllupsdato ha ha ha ... og droppet "din" da jeg faktisk er min egen )
mrsatilla har 2 Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 "du eier hjertet mitt for alltid. Din...." og bryllupsdato
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Hans: Oss to. Din xxx (bryllupsdato) Min: For evig. Din xxx (bryllupsdato)
endelig-vår-tur:) Skrevet 30. mai 2008 #11 Skrevet 30. mai 2008 tja... litt vanlig kanskje, men vi har "Evig din_______ og dato.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 30. mai 2008 #12 Skrevet 30. mai 2008 skjønner ikke at dere kan skrive så mye i ringene for gullsmeden sa til oss at de kun klarte å gravre inn en ekstra dato i ringene i forhold til hva vi har nå... nå står det din xx og forlovelsesdato og så ville vi ha evid foran din + bryllupsdato, men det gikk ikke
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #13 Skrevet 30. mai 2008 Min: Elsker deg + dato Mannen sin: For alltid + dato
♥2 små gull♥ Skrevet 30. mai 2008 #16 Skrevet 30. mai 2008 Begge navnene utenpå ringen; xx og xx, og forlovelses og gifte-dato inni. Noen (mer eller mindre fornuftige) tips her: http://www.gullsmed.net/gravering.htm "SAMMEN ER VI ........ " SIW "...... DYNAMITE" TORGEIR. GODS OG ONDE DAGER I NØD OG LYST DIN TUSSETOTT DIN BASSEMUS EN AVTALE ER EN AVTALE BEST FØR (DATO) DEN SOM GIR SEG ER EN DRITT! GLAD I DEG HVER DAG UNGEN MIN INGEN GRUNN TIL PANIKK ENDELIG! STATISK FRA GEIREBASS STATISK FRA ANETTE . HØYERE ENN HIMMELEN SNUPPA DI HELTEN MIN SOMMERFUGLKYSS FRA PETTER SOMMERFUGLKYSS FRA PERNILLE TON LASSE TA GITTE IN AETEREN UM DIN RAGNE GLEM MEG EI DIN RUNE PARA SIEMPRE DIN MARIANA CON AMOR SUPERPIKE SUPERGUTT HINGSTEN DIN HOPPEN DIN NAR KNOPPENE BRISTER JA VISST GJØR DET VONDT MIN TVILLINGSJEL DIN FRIHET DIN KOSEPOSE DIN SKATTI ROMSDALSTROLLET NORDLANDSHULDRA NUTTE TUTTEN MIN COLLARGOL SNOBELUSK DIN .... FRYKT IKKE, DIN ..... ARE TRO HUN VILLE HAN MÅTTE PUSEN MIN GULLET MITT NO E DU MIN NO E DU MI KANSKJE DET HOLDER? INNI MEG FINNES BARE DEG‑INGER PÅ HAV OG LAND, DIN CATO BESTEVENN, ELSKER LIVET UT BESTFRIEND, LOVER FOR LIFE HERFRA TIL EVIGHETEN GOT YOU. .... DITT LEKETØY DIN TJUKKEN SCHNUPPEN MIN SCHNUPPA MI KEEP IT GOOD ‑ DIN UENDELIG DIN BAMSEN DIN PUSEN DIN DEN BESTE JEG HAR . SAMMEN UNDERVEIS BÆRRE MIN DIN SNUSKEMUS TIL PUSEN FRA PUSEN MIN KOSESNABB TULLA MI DUDDELI DUDEL DIN LOFFEN DIN LOFFEJENTA I ONLY HAVE EYES FOR YOU PENGUIN PANDA OVER LAND OG HAV SAMMEN MØTES VI I HIMMELEN MY LORD, MY LOVE, MY FRIEND EIN DAG OM GANGEN? JA TAKK! HAPPY FACE BELOVED NUT DIN LYKKE 14‑5‑98 PARIS HELT TOM HELT LIV TIL DOVRE FALLER UANFAENSETT MITT LIVS ANKER WHY NOT? ME VANT, HILSEN DIN ME VANT, ELSKE DEG DIN GULLET DITT
Snurrepippen Skrevet 30. mai 2008 #17 Skrevet 30. mai 2008 "you`ll never walk alone + dato" (og ja, han er Liverpoolfan ;-)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 30. mai 2008 #18 Skrevet 30. mai 2008 My honybunny.. hehe neida (vet det er skrevet feil og),men hadde ikke det vært kult? Står nok bare: Din xxxxx xx.xx.xx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå