Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Jeg ga etter igår å sto inne hos henne til ho sovna siden ho var ikke i form. Kasta opp så ville jo være sikker på at ho ikke gjorde det igjen. Så i dag er det skrik og skrål for at jeg går ut av rommet. Men idag er ho i kjempeform og har vært det hele dagen. Sånn er det hver gang, hvis rutinene hennes ikke har vært fulgt 100%. Og jeg syntes det er så fælt å ikke gå inn til henne når ho gråter. Men kan jo ikek stå der å vente på at ho skal sove da bruker ho 3 ganger så lang tid fordi ho er så opptatt av å passe på at mamma ikke går noe sted. Går inn å roer henne og legger ho ned i senga hvert 5 minutt da. (ho er 1 år.)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Jeg klarer ikke helt å forstå hva du spør om her, for du skriver så rotete og utydelig. Hvis du kan formulere deg litt klarere så kan sikkert noen hjelpe!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Kanskje hun ikke spør om noe Kanskje hun bare vil dele frustrasjon over at rutinene veltet pga pia ikke var helt i form.. HI: Lykke til i kveld.. hold ut, så går det fort over
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Akkurat som du sa, var bare litt frutrasjon som trengte utløp. Inge spørsmål. Syntes det bare er så fælt når ho gråter sånn. Men vet jeg ikke gjør meg selv eller henne en tjeneste om jeg gir etter. Men ho sovna til slutt heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå