magedans Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Har prøvd småfolks godnattgrøt (ris og pasta) i tre dager nå, og syns den er forferdelig klumpete og vond å røre ut. Prøvde til og med å bruke visp i går, men klumpene forble. Har smakt på dem og liker ikke konsistensen - men den glir ned hos jenta, så helt umulig er den vel ikke. Lurer bare på hva andre syns om denne??
The most famous Ludder Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Har sett et par klumper. Det må være røre-ferdighetene dine det er noe galt med...
LilleVilleVilja Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Nei, det er ikke bare deg! Har tenkt på å skrive samme innlegget i fler dager nå Jeg har brukt den i ett par uker, og jenta mi elsker den, MEN den er kjempklumpete. Har prøvd alt, vann først, pulver først, vann 50 grader, kokende vann, røre med visp i bolle osv. Men likevel, alltid klumper. Har ikke det problemet med noen annen grøttype. Så jeg hadde sluttet med den etter kort tid, hvis den ikke var så godt likt her i huset
Trønderjente82 Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Slik er det med all risgrøt og den skal være sånn:) Det er ikke farlig og bare fint for barnet å lære seg å spise litt "klumper".
LilleVilleVilja Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Men det er ikke risklumper, det var det jeg trodde først. Det er grøtklumper (haha fin beskrivelse). Min er 8mnd, så spiser masse forskjellig mat med forskjellig konsistens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå