01-08-2008 Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Er det noen som har noen tips til å kunne klare å være gravid hele sommeren??? Jeg sliter som pokker for å gjøre ting om dagen.. Det er så varmt at jeg har mest lyst til å sitte i dusjen med kaldt vann rennende over meg hele tiden :s Jeg kan jo ikke flytte inn i dusjen lissom hehe.. Er det noen som har noen tips på hva man kan gjøre i denne varmen, så vær så snill å hyyyyl ut..
Mops7 Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Kaldt vann (drikke) is, plaskebasseng, evt noe å kjøle ned håndledd og ankler med, skygge, vifte, bruke lyse og luftige klær.. kommer ikke på mer i farten.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Har satt en liten vifte på bordet på balkongen. Bena i kaldt vann. Og så sitter jeg i skyggen. Lyse, lette klær.... Men ellers er jeg enig: For varmt er pyton! Sambo foreslo for noen uker tilbake at han skulle "skaffe seg" en 3-4 gravide damer, så kunne de varme opp huset! Hihi... Man er sin egen bakerovn for tiden ja!
ambumamma Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 lever på saftis om dagen. Enig at det er helt uutholdelig varmt. Får holde føtter i kaldt vann og en kald klut i panna. Flaks for oss at det er meldt den varmeste sommeren på 150 år....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå