Mops7 Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Her har jeg vondt i magen til stadighet (kynnere/rier), ikke noe jevnt over det, hverken i hyppighet eller varighet.. Det kommer jevnt med slim, blodblandet rosa, men ikke striper av blod.. Jeg blir så frustrert og sliten av det hele.. Og er så usikker. Lekker litt innimellom også, men troe det er slim og ikke fostervann. Høres dette normalt ut? Ja, det gjr vel det.. lol, sykt hvor mye på tuppa man blir sånn på slutten. Har min termin i dag, og ul-termin 5 juni. har mest tro på ul-terminen jeg da.. Sukk:)
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Må vel bare si at det er lite støtte å hente hos meg. Jeg er like utålmodig blitt som deg. Og syns faktisk du er heldig som iallefall har noen tegn. Her har jeg ikke sett noe til noen slimpropp eller lekasjer. Vondten i magen kjenner jeg igjen. Den er blandet av kynnere/forberedelse og en ufattelig treg mage... Ul termin idag og jobber med å motivere meg for noen uker til. Yeah right!
Mops7 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2008 Hehehe, ja, kjenner følelsen. Vi får satse på at babyene plutselig finner ut at de skal komme:o)
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Greit at man har forberedt seg på "en ny sjef i huset" men nå har de jammen tatt kontrollen til og med FØR de har kommet til verden. hehe.. Ja, vi krysser fingrene for en spennende helg. Og nyt at du er forran meg i løypa din heldiggris;)
-kate Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Svarte deg på den andre sutre-tråden din, men måååå bare få si at legeterminen min er i dag, også...Dette er nesten spooky! Men siden jeg brukte eggløsningstester, vet jeg at 5.juni er riktig termin!
Mops7 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2008 Det gjørde jeg også Brukte el-test altså, og jeg vet hvornår vi hadde oss, så jeg er ikke i særlig tvil om den terminen jeg heller:) Har kynnere som varer en stund nå, så da satser vi på at jeg ikke går lenger enn til ulterm i allefall. Tidig dette, hadde vært morsomt om vi fikk samme dag også. Vet du kjønn? Jeg visste ikke, men ble overtalt av mannen senere, dvs gikk med på å finne ut kjønn mot å f ta 3d;o)
-kate Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 Ja, det blir ei jente, som foreløpig er estimert til 6,5% over gjennomsnitt. Ikke at det er så mye da, men hun kan gjerne komme før hun blir enda større!!
Mops7 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2008 her kommer det en gutt, ble estimert til 3600 g i går, så han er vel rimelig gjennomsnittlig.. Nå er det jo med forbehold om +/- 0,5 kg da...
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 Syns dere begge er heldige. Vår "lille" er estimert til 10-12% over 3.5kg så håper virkelig den finner veien ut MEGET snart....!
Mops7 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. mai 2008 Nå må jeg presisere at min sønn p nesten fem kilo var rimelig grei å føde, s størrelsen har ikke noe særlig å si, bortsett fra detskal jeg krysse fingrene for snarlig fødsel:)
-kate Skrevet 1. juni 2008 #11 Skrevet 1. juni 2008 Ja, vekta bekymrer meg ikke noe særlig. Er hun bare 6,5% gjennomsnitt er det i så tilfelle den minste jeg har fått (av tre). Mine er ikke særlig lange, så de har en tendens til å være godt i hold, men det er bare deilig - når man endelig har fått dem ut, da! Ingen av dere som har født enda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå