Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Er visst blitt alenemor sånn plutselig. Før i dag var alt bra. Så fant jeg ut at vi har bare 3000 igjen på kontoen, 2000 går til barnehage så vi kunne bare bruke 1000 på butikken idag. da klikker det for sambo. Vi skulle hjem til han i morgen og på fest på kvelden. Men når han fant ut ikke kunne bruke penger på alkohol inne på festen ville han ikke reise dit eller på butikken, for da var det ikke noe vits. 3 åringen, som var blitt lovd is, ble så lei seg når hna hørte vi ikke skulle på butikken eller hjem til bestemor og bestefar likevel. Han sto og gråt på gulvet og var helt knust. Så da sier jeg til sambo at han må ta seg sammen og slutte å være så egoist og kjøre på butikken som planlagt. Da finner han ut at han har fått nok, bare fordi jeg kalte han egoist??? Så nå har han reist hjem til foreldrene sine og sa til 3 åringen at mamma og pappa ikke skal være i lag lenger. Jeg sitter her og skjønner ingenting!!!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Umoden fyr. Ikke kontakt han! La han finne ut hvilken møkkamann han er.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Må jo være en impulsiv handling fra han, og når det går over og for tenkt seg om så kommer han nok tilbake. Men var en stygg ting å si til 3 åringen da. Og å reagere på noe sånt er fullstendig umodent og tåplig.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Det er DU som skulle ha klikket! Ikke han!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Det at han sa det til sønnen reagerte jeg også på! Jeg prøver å late som alt er normalt, så han ikke blir redd. Han bare sa Åja etter faren hadde sagt det. Han er ganske umoden ja. Han har jo gjort det før og komt tilbake etter noen timer, men denne gangen pakka han sekken, og det har han aldri gjort før.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 hev deg over det. slik kan han bare ikke oppføre seg. i vertfall ikke til en 3 åring. makan til idiot. hadde spillt på alle strenger om han kom tilbae igjenn. EGOIST ja.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Hvordan går det med deg HI??? Er han kommet hjem?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #8 Skrevet 1. juni 2008 dytter litt jeg også, har tenkt på deg og sønnen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå