Gå til innhold

Golvvask...

Amazed..♫ 01.02.2012 ♫

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere erfarne husmødre, har dere noen tips å komme med?? Jeg sliter så forferdelig med "klissete golv".. Uansett om jeg bruker grønnsåpe, Ajax, Parkett Polish, ja tilogmed disse engangs våtmoppene, så blir mine gamle slitte tregolv klissete etter vask. Bruker Jif sin mopp og med en sånn blå klut som hører til den.. Er det noen som har noen golvvasketips til meg? Lei av klissete golv gitt :-S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et par dråper zalo i vannet er det beste, du bruker ikke for mye såpe da?? Husk at man skal bare ha bitte bitte litt såpe :)

Og om du har parkett så må du ikke bruke grønnsåpe hvertfall for det ødelegger gulvet.

Skrevet

Det beste er å lære seg å vaske uten såpe. Det tar lang tid og er tungt i startenå vaske uten såpe fordi man trenger mange runder uten for å få bort gammel såpe. Det beste for innemiljøet er å bruke lite vann og helst tørrmoppe når det ikke er synlige flekker. Les gjerne på www.enjo.no De har også kjempegod mopp og kluter, men de er ganske dyre og det er fordel å være vertinne for å få redusert pris, og få undervisning i hvordan de skal brukes. Men prinsippet å bare bruke vann kan helt sikkert benyttes med en JIF-mopp også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...