dritgrei hei hei! Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 En som kan gjøre en jobb for oss på ei uke, er det noen som kjenner noen??? Shitt for snekkerselskapet vi hyra i mars, har nå utsatt jobbingen ei uke i to mnd... og vi skla flytte inn om fire uker... finnes det noen som har en mann eller ei kone de vil låne bort mot betaling noen dager?
Kate77 Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Anbefaler å legge inn jobben på oppdrag.no. Da kan snekkere som har ledig tid gå inn der og finne jobben. Så tar de kontakt med deg.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 jeg kunne nok lånt bort sambo men vet dessverre ikke om han har tid da vi selv har et hus vi må gjøre ferdig
dritgrei hei hei! Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2008 Takk for tilbakemeldinger i alle fall! jeg prøver med på å legge ut jobben, så får du jo bare rope om han vil tjene noen penger til ny sommerkjole "verdens peneste gutter er helt sikkert dine" :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2008 :-) jeg prøver litt jeg... i tilfelle noen vet :-)
Stjerne37 Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Jeg kjenner en snekker,men aner ikke om han har tid,men hvis du vil kan jeg godt høre for deg.
dritgrei hei hei! Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2008 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Kan du ikke det... tenk om tenk om!
solei Skrevet 31. mai 2008 #8 Skrevet 31. mai 2008 Finn for all del noen seriøse og tenk ikkje bare pris.Så unngår du å havne i tv2-hjelper deg.Mye graps rundtom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå