Gå til innhold

Emmaljunga Scooter, noen som har den?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte den til snuppa i dag. Snuppa er to år, og skal sove i den i bhg og så skal den jo selvfølgelig brukes til vanlig bruk utenom det. Virker som en veldig solid og bra trille. Har jeg rett?

Gleder meg enormt til å prøve den ut! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har den ikke selv. Men har lest mye bra om den. Spesielt gunstig til litt større barn. Så garantert ikke noe bomkjøp :)

Skrevet

Vi har den, har ikke angret en dag :)

Skrevet

Åh, høres supert ut! :)

Skrevet

Vi har den, og den er helt knall!!!

Skrevet

Super vogn. Bare synd det ikke er full liggestilling i den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...