Gå til innhold

CB digital vs QR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvem av de som er mest følsom for hcg? Har fått en svaaaak skyggestrek på QR i dag (på ettermiddagen) og har en CB digital jeg tenkte å ta i morgen tidlig. Er så redd for å få et "ikke gravid" slengt i fleisen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fant svar når jeg søkte litt.. :/

Skrevet

hei

ville bare fortelle deg om min opplevelse :)

tok en QR på ikm og da kom det opp en svak strek, det var riktignok en strek ingen skyggestrek, såpass tydelig var den :)

dagen etter var jeg også nervøs for å ta en cb digital, men etter .1 min lyste "Gravid" opp mot meg :)

lykke til! tror du er gravid :))

Skrevet

Åh, takk for at du gir meg litt håp :) Har søkt endel på nettet og virker som det er en del som har fått falsk positiv på QR, så tør ikke å slippe jubelen løs helt enda... når var det du testet positivt da? jeg har ikke ikm før ca 4-6 juni...

Skrevet

Nå er QR testene faktisk kjent for å ikke gi sterke streker ved positiv test, men heller svakere streker.

jeg opplevde dette, fikk en svak, svak strek på QR, dagen etter lyste CB GRAVID mot meg :)

så jeg tror du er gravid jeg :) Gratulerer!!

Skrevet

du får bare teste en gang til :)

fikk pos. test 8. og 9. mai :)

Skrevet

Ser ut som jeg er en av de "heldige" som har fått falsk positiv... Har tatt en cb digital og en ny qr i dag, begge negative. Kjipe greier, men er jo bare 1 pp, så var jo litt for godt til å være sant ;)

Skrevet

:( trist å høre :( når har du ikm sa du? kanskje du testet for tidlig?

1 pp ja, men skuffelsen er like stor :/ håper den sitter hos dere snart da :)

skal krysse fingrene for dere jeg! :))

masse lykke til videre :))

Skrevet

forresten, så nå at du har ikke har ikm før 4-6 juni..

da kan du trøste deg med at du har testet altfor tidlig, så det er håp likevel :))

Skrevet

Hehe, ja syns jo det var ekstemt tidlig, men ser uansett denne pp som tapt. Var kanskje like greit, fikk litt bakoversveis både jeg og sambo da den første testen ble positiv, trodde vi hadde mer tid på oss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...