*S* Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Svigermoren hadde sønnen min nå i helgen, det hun ikke fortalte meg var at barnefaren oxo hadde vært sammen med dem fra lørdag til søndag. Isåfall, barnefaren har ikke sett sønnen sin mye og hun fortalte det at når han kom på lørdag så hadde ungen begynt å grine.., og mente at det var gråt av savn og lengsel... Jeg sa det at det var pga redsel eller at han ikke følte seg trygg.. Hva mener dere? Ungen er 5 mnd.. Og barnefaren var borte fra ungen i en mnd fra den dagen vi gikk fra hverandre..., kanskje sett han 8 ganger nå på snart 4 mnd..
bus&kul Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Babyen gråt vel iallefall ikke av savn og lengsel, tror jeg. Mer av at de som er så små blir utrygge av å "bytte havn". Hvis din svigemor holder babyen og gir den til pappan, er det ikke rart at den gråter hvis den ikke kjenner pappan så godt. Etterhvert som gutten blir større vil han kjenne folk rundt seg bedre og da går det lettere for alle.
Trulte76 Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Kan være ungen reagerte med et eller annet med faren. Tviler på det var pga savn. Kan også være helt tilfeldig også han begynte å skrike. Ikke godt å si Mi eldste da hun var baby, husker ikke hvor gammel hun var, men hun skrek da farmora begynte å prate til henne. Hver gang , var bare en periode så gikk det over. Da hun var 1 år tålte hun ikke vi lo hehe jeg og ei venninne kunne sitte å prate mesnt jenta satt fint på gulvet å lekte, så begynte vi å le av noe..å der ble jenta fornærma og begynte å grine. Hun hadde en periode der hun ikke tålte noen lo. Merkelige greier hehe. Men gikk jo over det også.
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Har hørt at babyer på den alderen glemmer folk(til og med moren!) etter to uker. Så det var nok ikke lengsel og savn nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå