Northernlights Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Minsten er fæl til å spise/tygge på alt mulig. Putter småting i munnen nå og da,og jeg må konstant fortelle han at han ikke skal putte noe i munnen,som ikke er spiselig. Skiftet bleie på han, og hva ser vi? En rød knapp....!! Da vet vi hvem som var i syskrinet til mor... Har funnet fargestiftbiter også. ...alle slags farger...
Twins i magen <3 Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 melonbiter og brødsmuler... selv om han hadde body, strømpebukse, bukse og genser utenpå bleien... lurer på om han kan trylle!?
*ale* Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Rosa perler var en hit her en periode... Trillet så pent ut av bleien når jeg skifta på ham:P Og lodotter ... visste du at de ikke brytes ned i tarmen??????
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Min bror fant mobiltelefonen sin i en saftig bæsjebleie... Den var riktig nok ikke kommet i bleien den naturlige veien, men gutten på 2 hadde stappet den i bleia si. Min bror fant ikke mobilen, ringte til den, og det pep i gutten, hehe. Ser det for meg
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 hahaha....2 1/2åringen her har stappa lekeklosser oppi bleia si ( nå i varmen av mangel på bukselommer, hun er helt avhengig av veske eller lommer for å drasse på ting) Var festlig da hun ikke rakk på potta....hehehe Fikk seg en grundig vask både stumpe og klossene..hehe
Northernlights Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2008 Altså, han hadde SVELGET denne knappen og tegnestiftene ;o) Det kom ut med ...ja, du vet. hehe Gleder meg til han slutter med bleier. Store planer i sommer. Han kan tisse på plena og blomstene, men bæsjing,det er det verre med.
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 hehe, ja synes min bror har lov å kalle den det Her er det bare sand, sand og mere sand i bleia, men han er ikke så fæl til å spise annet enn mat heller, hehe. Og bleieslutt? Nei, det blir det nok en stund til. Er langt ifra klar enda her. Nekter som om det skulle være mørkemannen selv å sitte på do eller potte....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå