Gå til innhold

Ting man kan finne i en bleie....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten er fæl til å spise/tygge på alt mulig. Putter småting i munnen nå og da,og jeg må konstant fortelle han at han ikke skal putte noe i munnen,som ikke er spiselig.

Skiftet bleie på han, og hva ser vi? En rød knapp....!! Da vet vi hvem som var i syskrinet til mor...

Har funnet fargestiftbiter også. ...alle slags farger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

melonbiter og brødsmuler... selv om han hadde body, strømpebukse, bukse og genser utenpå bleien... lurer på om han kan trylle!?

Skrevet

Rosa perler var en hit her en periode... Trillet så pent ut av bleien når jeg skifta på ham:P

Og lodotter ... visste du at de ikke brytes ned i tarmen??????

Skrevet

Min bror fant mobiltelefonen sin i en saftig bæsjebleie... Den var riktig nok ikke kommet i bleien den naturlige veien, men gutten på 2 hadde stappet den i bleia si. Min bror fant ikke mobilen, ringte til den, og det pep i gutten, hehe. Ser det for meg ;)

Skrevet

hahaha....2 1/2åringen her har stappa lekeklosser oppi bleia si ( nå i varmen av mangel på bukselommer, hun er helt avhengig av veske eller lommer for å drasse på ting)

Var festlig da hun ikke rakk på potta....hehehe

Fikk seg en grundig vask både stumpe og klossene..hehe

Skrevet

Altså, han hadde SVELGET denne knappen og tegnestiftene ;o)

Det kom ut med ...ja, du vet.

hehe

Gleder meg til han slutter med bleier. Store planer i sommer. Han kan tisse på plena og blomstene, men bæsjing,det er det verre med.

Skrevet

haha, snakk om dritmobil!

Skrevet

hehe, ja synes min bror har lov å kalle den det :)

Her er det bare sand, sand og mere sand i bleia, men han er ikke så fæl til å spise annet enn mat heller, hehe.

Og bleieslutt? Nei, det blir det nok en stund til. Er langt ifra klar enda her. Nekter som om det skulle være mørkemannen selv å sitte på do eller potte....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...