*S* Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Jeg og barnefaren gikk fra hverandre for noen mnd siden.. I løpet av de mnd har ikke barnefaren vist mye interesse for sønnen sin, noen tekstmeldinger om det går bra med oss et par ganger og spørsmål om å få et par bilder.. Ikke noe mer enn det.., tok faktisk 1 mnd før han så sønnen sin etter at vi gikk fra hverandre. Nå har han vært å hentet alle tingene sine i leiligheten, dvs at jeg sitter igjen med edt kjøleskap og en vaskemaskin. Var det fear ovenfor sønnen hans? At vi måtte flytte til moren min nå i mellom tiden.., har nå bodd hos mamma i snart to uker.. Venter på møte med sosialen.. Isåfall, nå har han planer om å gå rettens vei fordi han ikke får se sønnen sin, har ikke nektet han det engang. Men de to gangene han har spurt så har vi planer og det passer ikke.. Så da tar han det som at jeg nekter han det. Fikk også en tlf i fra svigermoren min hvor hun skjelte meg ut fordi jeg hadde kastet ut sønnen hans av hans leilighet også og at jeg var den store synderen her.., og i tillegg nekta han og se sønnen hans.. Han var utro derfor kasta jeg han ut! Følte at jeg kunne bli igjen fordi jeg satt igjen med ungen! Skjønner ingenting jeg nå, har isåfall pratet med en advokat så skal til han på tirsdag..
mamma-til-4 Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Snakk med advokaten din på tirsdag så føler du deg lettere. Spar på alt av mld. Og husk at hvis du forholder deg rolig i alle situasjoner,så er det de som tar av helt som mister ansikt:) Lykke til:)
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Har dere ikke vært til mekling på familievernkontoret? I så fall er det absolutt det du må bestille time til på mandag.
Trulte76 Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Har dere vært til mekling? Hos familievernskontoret kan dere få satt opp en samværsavtale til far. Vanligvis er den annen hver uke og en dag i uka de ukene han ikke har ungen i helga. Min ex ville kun ha de i de helgene og ingen dager utenom. Han bodde med sine foreldre til jeg fant meg ei leilighet. Vi delte på møblene, så jeg måtte jo ha en del nytt. Hvitevarer var jo integret i kjøkkenet. MEn jeg tok opp forbrukslån å kjøpte det jeg trengte. Men han ble bedre da. Ført syntes han det var ferie å komme vekk fra meg og ungene, fpr så å krype etter noen uker og ville ha meg tilbake. (var jeg som ikke orket mere) Men det ble bedre etterhvert. Nå har vi er greit samarbeid ang ungene og er mere som venner. Så håper det ordner seg for dere ogs, at dere får til et bra sammarbeid. Men det 1. året var ikke enkelt, men det gikk seg til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå