Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 og blir levert på døren i kveld:-) Her blir det fullt hus med grilling og en drøss mennesker:-) Om lille rosa ender opp i sengen hjemme eller der det var planlagt får vi se på:-) Hun er klar og de er klare som egg, men blir det for sent, så kan hun vel like gjerne sove i armen til mamman sin eller???
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Så fint kofferten dukka opp da =) Men du....Sånne hønemorundskyldninger er vi flere om å ha altså,hahahahaha...Hun,eller mamman er det vel,sover vel best med liten rosa i armkroken ;o) Kos dere med grillmat.
Reveenka Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Høres ut som om dere får en kjempekveld da med grilling og venner i sydlansk temperatur! Hygg dere masse, masse! Og det er koselig med barnevakt en stund, og så er det kjempekoselig når de små kommer hjem til mammaen sin da.... c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2008 Hahaha, her ble nok frøkna hjemme hos mamma ja!! Jeg fant en million gode unnskyldninger for å ha henne her.........hahahahaha................jeg digger henne jo!!!! Men en annen gang så.................fniiis............. Igår ble det fryktelig sent og jeg kjenner meg litt sånn dagen derpå idag. Bror og svigers var her og forberedte seg til avgang til Greece og nå sitter de (forhåpentligvis;-) på flyet:-) Naboene kom og plutselig var det fæst;) Nabo som svingte opp med nattmat i sene nattetimer og stemningen var fin:-) Herlig kveld, men fryktelig tung morgen kjenner jeg;) Skulle gjerne sovet 4 timer til!!! Nå er vi i farta og skal stelle og pynte oss for vi skal jo i dåp utenbys idag....................................................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå