Gå til innhold

Hva skjer videre i Home & Away?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var det med denne filmen som Cass fikk, der bl.a Peter var med i?

Jeg har jo nesten aldri tid til å se på Home & Away, har 3 små under 3 år.

Så fortell meg gjerne hva som skjer videre :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener den Martha fikk?

Det er Zoe, stalkeren som har laget den for å skremme innbyggerne i summer bay. Det er kun Peter,Jack,Sally,Alf og Martha som vet at hun er tilbake, derfor var Peter snar med å slå den av. Han vil ikke at innbyggerne skal vite at hun er tilbake fordi det kan ødelegge etterforskningen.

Gidder ikke skrive så mye mer her, men det blir action i Jack & Marthas bryllup.

Skrevet

Etter denne filmen vet jo alle innbyggerne om Zoe.

Zoe jobber sammen med Tracy. Tracy er den som Peter jobber sammen med!

Zoe blir "tatt". Hun lurer Peter til et lagerbygg, etterhvert kommer Jack og hun tar Jack til fange.

Tracy kommer med flere politifolk, og Tracy legger Zoe i bakken.

Under avhørene sier hun at hun ikke er ferdig, hun har "Grand Finale" igjen.

Under bryllupet til M og J kommer Tracy og Zoe tilbake. Stedet går i luften.

Mange blir brannskadet. bl.a Matilda som etterhvert sliter med spsievegring etter det stygge brannsåret hun får.

Peter faller i koma, uten hjerneaktivitet. Jack må få en lever for å kunne overleve og Dan sier etterhvert at de kan ta Peter sin.

MEN: Peter er IKKE død. De tar nok ikke hans lunge, jeg tror dette har noe å gjøre med at Peter bestemmer seg for å gå under vitnebetskyttelsesprogram. Han forsvinnr fra serien en stund.

Alle som ble brannskadet får en helikoptertur til et annet sykehus i byen tror jeg, for å bli behandlet.

Under denne turen forsvinner signalene fra flyet og de blir borte,De er savnet i tre/fire uker.

Rachel blir helt fra seg, får alkoholproblemer, slår Leah bl.a. Broren hennes Brad kommer til Summer Bay.

Den dagen blir problemet til Rachel verre og hun må på sykehuset etter en kollaps.

Ute i skogen er Martha, Kit, Robbie, Belle og Kim + han som styrte flyet.

De har en hard kamp for å overleve.

Kim og Kit har sex, hun blir gravid og føder en gutt.

Kim og Rachel skal gifte seg. De holder sammen lenge, men etterhvert tror jeg Kim slår opp. Men det er ETTER at babyen til Kit og Kim blir født.

Dette var det jeg kom på nå i full fart..

Amanda er forresten moren til Belle.

Skrevet

Og Beth dør i bilulykke når hun skal besøke Kim, Kit og ungen på sykehuset, kjempetrist!

Mathilda og Ric blir sammen.

Cassie blir HIV-smittet.

LAAAAANGT frem i tid skal sally ut av serien. Før det kommer tvillingen hennes Milco til Summer Bay, Sallys "usynlige venn" da hun var liten (får se klipp fra da serien startet i 1988 og hun snakket om ham :-) )

Skrevet

Hehe, du er like H&A-fan som meg..? :P

+ Tashas baby er ikke Robbie sin (som du kanskje vet..? ) De tror det er han.. Navnet på han igjn, Ludderet? Sønnen til Mama Rose i The Believers.

Iallefall, han er steril, så det er en annen en fra The believers som voldtok Tasha....

Skrevet

kim og kit har sex, hun blir gravid og føder en gutt? Alt dette på de tre fire ukene de er savnet? Guuuud, slikt svangerskap vil jeg også ha:)

når du kommer på mer, fortell. Jeg vil gjerne vite:)

Jeg TRODDE amanda var moren til Belle, ja. Mener jeg har lest det et sted. Men hva er linken med mammaen til amanda da? Vet hun om hvem Belle er?

Skrevet

NEI!!! Er det sant?? Hvordan vet vi at han er steril? Jonah? Var det det han het?

Skrevet

Ehh, nei..

Hun blir gravid siste dagen av de ukene der som de er i skogen, sorry.. Ordla meg litt feil!

Jonah het han ja! :o)

Jeg har bare lest det på forskjellige forum.

Tror vi er ca i epi 4196 eller noe i Norge

Skrevet

Mora til Amanda vet om dette ja, for en mnd siden så vi at Belle oppsøkte henne - hun fortalte at moren var død.

Det som var, var at hun ikke ville si dette til Belle at moren var amanda.

Så begynte foreldrene til Belle (de som kjøpte Belle) å presse bestemoren til Belle for penger, så hun reiste til Summer Bay, opp til amanda for å fortelle dette.

Med en skjult historie om at hun har kreft. Men det har hun ikke.

Skrevet

Hmmm... jeg jobber nå og får ikke med meg en ting :( Var det ikke en plass på nettet man kunne se episodene?

Skrevet

Gå inn på youtube!

Søk på: 4186 (f,eks)

Så kan du se masse episoder (kanskje innimellom er det noen som ikke er lagt ut...)

Jeg har kommet helt til episode 4248 nå! :P

Skrevet

Jepps :-)

Vet ikke det med babyen, kom til 4140 et eller annet jeg og, nå ser jeg tidligere episoder, hehe... Men får med meg enkelte klipp fra fremtiden innimellom :-)

Skrevet

4203 gikk på tv i dag.

Skrevet

Han derre Jonah kommer tilbake og mener han blir sammen med Martha.

Skrevet

skjønte at hun løg mtp kreften ja! Gud så kjekt at jeg skal være hjemme et helt år nå, sånn at jeg slipper å gå glipp av H&A pga skole og jobb! URK!

Skrevet

Ric og Mattie blir sammen.

Tasha og Robbie drar fra summer bay etter Ella er født. Tasha sliter forresten med og føle noe for barnet sitt..

Hørt at Kirsty og Kane kommer tilbake! :D Men en stund til vi ser noe til de i norge da.

Dan dør..

Belle blir sammen med Peter's sønn, en sønn han ikke visste var hans.

Amanda roter med Peter's sønn mens Belle er sammen med han.

Amanda og Peter gifter seg.

Jack gifter seg med en som heter Sam.

Beth dør på vei til sykehuset for og se babyen til Kit og Kim.

Mathilda sliter med spiseforstyrrelser.

Cassie blir hiv smitta og gravid. Smitta av Henk, pappan til babyen.

Cassie og Lucas blir med Sally til USA (??) for og gå på skole. De blir da ute av serien.

Rachel blir sammen med Tony.

Lucas ligger med lærern sin, og Tony ligger med hun samme. Bare uker etter at Beth døde.

Jonah kommer tilbake.. Med nytt navn. Tror det er Mickael... Og blir sammen med Martha.

Har ikke skrive dette i rekkefølge.

Skrevet

I riktig rekkefølge** ;)

Skrevet

spiller ingen rolle om kronologien ikke er helt korrekt. Guuuuuuud så jeg gleder meg:)

Skrevet

Jaa, det gjør jeg også! Blir kjempegøy fremover! :)

Må legge til at Ric er utro mot Mathilda.. Roter med en som er mye eldre enn han og at hun blir gravid..

Skrevet

har gått glipp av en episode nå denne uken, hvorfor er det slutt mellom rick og belle? Fordi han var bekymret for det med cassie og dopen til han trailersjåføren (nei, husker ikke hva han heter...)

Skrevet

Ja, det var derfor. Belle prøvde og snakke til han, men han klarte ikke og holde øya borte fra Cassie og Macca som var på stranda. Så da trodde Belle at Ric heller likte Cassie igjen og gikk hjem..

Skrevet

svært glad jeg ikke er 16 år lenger. DRAMA:))

Skrevet

eg får berre opp dei episodane så har gått på tv eg, ikkje dei så kjem i framtio........ :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...