Lisa & lille Noah<3 Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 I dag har Noah gått på tryne ned en trapp, og det er ikke første gangen noen ruller nedover den. De har sagt at de venter på grinder så de kan stenge den inne, men å passe på de små så de ikke går i den i mellom tiden det klarer de altså ikke... For noen uker siden brakk en gutt armen sin ved å falle ned den, en har slått ut en tann, andre har fått skrubbsår fra topp ti tå og hjernerystelse.. Det er en lang murtrapp, spisse kanter og den er så bratt at du skal virkelig fokusere for å ikke falle. Jeg blir så irritert, i utgangspunkte skal ikke barna være i nærheten av den engang, men en etter en av barna faller og slår seg der. Jeg blir redd jeg, er jo bare flaks at det ikke har gått værre med disse små. Huff, de ansatte burde virkelig være glad for at det ikke var jeg som hentet i dag, jeg tror ikke jeg hadde vært særlig blid.
bus&kul Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Det er slettes ikke bra. Hvordan kan den barnehagen være åpen? Er det kommunal? Jeg hadde klaget så fort som f...., det er jo ikke så vanskelig å skaffe en grind. De skal være glad om noen ikke slår seg ihjel før de får fikset det....
Mø schæl! Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Men alvorlig talt, selv om de venter på grinder så kan de vel avskjerme trappa på en annen måte i mellomtida??! Skal vel ikke SÅ mye kreativitet til for å avstenge en trapp heller da vel? Hm, skjønner godt at du blir irritert over akkurat dette ja!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Syns ikke dette hørtes serlig lovlig ut jeg da men:-S Hva vet nå jeg.. Hadde så absolutt ikke likt det hvis min sønn gikk i den barnehagen hvertfal.
Elle melle deg fortelle Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Synes du skal kreve at de gjør noe. Jeg jobber selv i barnehage og hadde absolutt ikke turt å ha det sånn. det er jo ikke så veldig vanskelig å skjerme av en trapp om man tenker seg litt om.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2008 Ja skal kreve det på mandag, var desverre ikke jeg som hentet han i dag.Nå sitter han her med et digert kutt over øyet og skrubbsår både her og der...Huff, det er skummelt altså. De påstår at de bestilte denne grinden for 6 mnd siden og at de ikke vet når den kommer.Heldigvis har jeg bare et par dager igjen på skolen, etter det tror jeg ikke at jeg tør å sende han dit hvis de ikke kommer med en midlertidlig løsning.. Nei dette er privat bhg, Montessori faktisk...
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 Nei stassar Noah:((((( Faderrullan er de helt tomme i topplokket eller???? Det går ikke an... Skulle tro de visste bedre!!! Hadde tatt det opp på mandag. God klem
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2008 Tusen takk for god klem:)) Skal absolutt ta det opp på mandag, sender ikke gutten min i en livsfarlig bhg altså Hvis de ikke fikser det asap på mandag så får ikke Noah være der, da blir han med mammaen sin på skolen:D
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 ta kontakt med barnehage myndigheten der du bor, s[ skal du se den grinda er der i l;pet av uka!
Kirsebæra Skrevet 30. mai 2008 #10 Skrevet 30. mai 2008 jeg hadde blitt så forbanna om det var meg. tror rett og slett jeg hadde tatt mål av trappa, kommet med ungen på armen, dumpet en grind i fanget på dem og sagt at de får skru den op ASAP ellers kommer ikke elias i barnehagen mer og gått igjen..med ungen på armen. kunne godt ha funnet på noe slikt jeg. men herregud så ansvarsløst av barnehagen. hvis en unge allerede har brukket armen, en har slått ut ei tann og en annen hjernerystelse, så ville jeg anmeldt barnehagen. rett og slett...
Monajenten Skrevet 30. mai 2008 #11 Skrevet 30. mai 2008 Signerer støvsugeren! Det der er for gale!! Stakkars godgutten:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå