Gå til innhold

SE HER!!!! (Fam.vold)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Farmoren til ungene var sammen med en mann..Kjempe snill med barnebarna hennes og de var glade i han..

Så gikk de fra hverandre,han var gal,prøvde og ta livet av farmora (tok kvæletak) og truet med og skyte alle i fam.hennes.(han har visst haggle)

Farmora måtte dra på politistasjonen og si i fra..

OG NÅ!!!! Er de så og si sammen igjen,og jeg nekter og sende ungene mine i nærheten av han ja..Drar ikke på besøk dit nei..

Men andre barnebarna skal få dra dit,de sier at han er jo så glad i ungene og tror ikke han gjør de noe..HALLO???

Er det jeg som er sær her eller?Tar da vel ingen sjanser på det?

Please legg ut på skravle for meg,håper mange orker og svare...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg hadde heller ikke sendt mine barn dit. Om det blir reaksjoner på det, så hadde jeg bare svart at det er jo alt hva jeg vet ut fra hva farmor har fortalt, som har gjort at jeg tar dette valget.

Man utfordrer ikke skjebnen vet jeg.

Synes ikke du overreagerer, antar at det er det du lurer på. Stå på ditt!!!

Skrevet

takk=) Farmora fortalte jo alle oss at mannen var gal og kunne være farlig!!!! Så tar ingen sjanser jeg nei...Bra du er enig med meg=)

HI

Skrevet

Jeg ville ikke sendt ungene dit selv heller nei...tar ingen sjanser....håper farmora forstår dette....

Skrevet

takk for svar=) Fint at du å er enig med meg!!!! Synes det er helt sykt jeg..Sende ungene til en som er gal!!!

Skrevet

HOLD UNGENE VEKK FRA DEN MANNEN!!!!!

Er helt enig med deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...