Gå til innhold

Snulder hulder§

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hipp hurra for konfisen din:-)

Været er vakkert og det gjør hele arrangementet litt lettere, for da kan man luftes underveis:-)

Regner med at du nå er som et slips og har en million detaljer som gjenstår, men husk, at det er som regel bare tull;-D

Ha en strålende dag og nyt roen som senker seg når alt er over:-)

Det går så bra så!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅH,du har kofjert ja !!! Da er du vel både stressa og mer som ei vaskefille???

Håper dere slipper ut i bekken å bade før den store dagen.

For dere fikk ordna vannet???

Lykke til,og alt går strålende!

(Å sorry at jeg sneik på tråden;o)

Skrevet

Dette kommer til å gå knirkefritt, det er jeg sikker på! Og FOR et flott vær dere får i morgen! Må jo bare bli vellykket, da! Sørg bare for nok kald drikke og gode stoler i skyggen, så blir alle fornøyde c",)

Gratulerer med konfirmant i morgen!

Skrevet

Lykke til i morgen, Snulder!!! Det kommer til å blir en kjempedag, det er jeg helt sikker på!!! Pass på å hvile deg litt innimellom :)

Grattis med konfirmanten!!

Skrevet

Takk alle sammen!!! Det gikk strålende!!! Jeg skippet bunaden i dag og valgte en lett sommerkjole..... Synd for den nystrøkne bunadskjorta... men himla deilig for kvinnen som skulle vært inni den;=)

Konfirmanten er en flott fyr. Kjekke gutten hadde skrevet en liten tale selv..... uten mors innblanding! Og den var så fiiiiin!!!

Han fikk masse penger, litt gavekort hist og her og smykke av kjæresten! Så han er storfornøyd:=)

Nå har vi 8 års pause før neste konfirmasjon!!! JIPPI!!!!!

....hvis det ikke detter inn litt brylluper og barnedåper på den tiden da;=) Men da er det ikke vi som skal være hovedansvarlige for kalasene!!

Nå er det bare å deise ned på rumpa... finne godstolen på terrassen og gjøre ett forsøk på å drikke opp all vinen som er igjen fra bryllupet!

Diger vennefest i hagen i løpet av sommeren skal vi prøve å få til... men det er bare GØY!!!

Skrevet

Så fint å høre at dagen har vært vellykket!!!

Det er en fantastisk deilig følelse når alt er over og alle fjes er blide:-)

Og som du sier, om de skal giftes og døpes, så får de jammen trå til litt selv også!! Og jammen kan det skje fortere enn vi aner!!!!!

Nyt sommerkvelden og vinen, og den deilige følelsen av en vellykket konf:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...