Gå til innhold

Har kommet hjem med en flott sønn :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knotten bestemte seg for å komme ut 24. Mai, 5 dager før termin. Etter 19 1/2 lange og strevende timer endte det med hastekeisersnitt. Ut kom en utrolig flott og kjekk kar på hele 4600 gram og 54 cm. Han er perfekt og utrolig skjønn! Nå koser vi oss med bleieskift og såre pupper :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med gutten!

Skrevet

Hei på deg :-) og gratulerer såååååå myyyye med gutten :-)

Kan jeg spørre deg hvorfor det ble haste snitt ? Han er jo en kraftig kar :-)

grunnen til at jeg spør er fordi jeg i dag har fått beskjed om at klumpen min veier nå 3800 gram og jeg har jo 3 1/2 uker igjen til terminen, så er redd han skal bli veldig stor for meg å få ut :-( og har ett lite hyggelig haste snitt bak meg i fra før. Kos deg masse med den lille du, klem fra Gaya.

Skrevet

Endte med hastesnitt fordi han ikke skrudde seg riktig ned i bekkenet. Han ble bare stående og stange. Hadde ikke noe med størrelsen hans sa de.

Skrevet

Ja vel, takk for svar :-)

Skrevet

Åsså på min bursdag da :)

Gratulerer så mye =)

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille prinsen!! Håper formen din er fin, selv om du hadde det strevsomt før du tok keisersnittet...Får jeg spørre om det gjør veldig vondt i magen etter snittet? Skal ha ks snitt selv og lurer på hvor vondt det liksom er i ettertid...og hva slags smertestillende som gis...

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten:))

Skrevet

Oi, stor gutt =)

Gratulerer så masse =)

Og lykke til videre!

Skrevet

Hei! Jeg hadde en del vondt første dgnet men så ble det veldig mye bedre. Var oppe og fartet på kvelden 1. dag :o) Fikk Oxycontin de første 2 døgnene, som er dop, og paracet og voltaren ved siden av og fram til jeg dro. Jeg hadde egentlig ikke behov for særlig smertestillende etter 2 dager men tok likevel. Og ja, fikk også Oxynorm som er hurtigvirkende Oxycontin ved behov de 2 første dagene.

Det som er viktigst helt i starten er å være godt smertelindret. Da klarer kroppen din bedre å slappe av etter et inngrep. Ikke nøl med å spørre om mer når du føler selv at du trenger. Lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...