Bare jeg er meg :o) Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Ei fra klassen min har lagt ut klassebildene fra ungdomskolen på fb. Ble litt trist nå jeg tittet på de....5 stk er borte., En tok sitt eget liv. To av dop To av ulykke. I dag møtte jeg mamman til ene og jeg kjente at jeg bare var nødt til å nevne Stian.Hun ble så rørt og begynnte nesten å gråte. Hun fortalte meg at siden det er 11 år siden ulykken virker det som alle har glemt både den og gutte, Så en liten tankevekker....noen har mistet barnet sitt,bror eller søster,venn osv....og blir nok aldri ferdig med sorgen.
Pysa Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Hm..... Vet ingenting om mine gamle klassekamerater, men husker godt at jeg var dypt forelsket i en gutt som het Stian som døde i en utforkjøring på motorsykkel for 11 år siden. Nydelig gutt.
Northernlights Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Trist,ja =o( "bare" to av mine gamle klassekamerater er gått bort (såvidt jeg vet). Den ene tok livet sitt, den andre gikk bort pga cystic fibrose. Jeg kalte opp ene sønnen min etter han,fordi han var den snilleste gutten man kan tenke seg.
Twins i magen <3 Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Tre fra mitt klassetrinn er døde, fra to forskjellige steder da jeg gikk vgs et annet sted. To i bilulykke (på samme dag, på to forskjellige steder i landet) og en av kreft. Død er uansett tragisk, men når det rammer unge mennesker er det enda mer urettferdig synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå