Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei....lurer på om noen har hørt/sett/lest det samme som meg noe sted...

Jeg fødte i august 2006 og 1/1-07 kom det en ny regel(som jeg da vet jeg har lest om) som sa at alle skulle få fullt med feriepenger selvom det er arbgiver som utbetaler lønn under permisjon. Yoho tenkte jeg, men det var et men der, og det var jo at den skulle tre i kraft fra jan 07. Husker jeg oxo at jeg leste at dette skulle da gjelde for alle som hadde født i 2006 også, og som fortsatte permisjonen sin i 2007. Og da ville jeg jo få for perioden jan 07 - juli 07....

Men nå ser jeg det står på NAV at det er kun for de 12 første ukene...hjelp...jeg har regnet med mye mer... Har jeg lest et FORSLAG til en ny regel eller hva??

Håper på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det må ha vært ett forslag i så tilfelle. Reglene er iallefall ikke slik nå desverre! :(

Skrevet

Men får en feriepenger fra NAV for de 12 ukene når arbeidsgiver betaler lønn under permisjonen, eller får en alt fra arbeidsgiver da?

Skrevet

Det er nok litt opp til arbeidsgiveren din. Noen betaler ut fullt og andre betaler kun for 12 uker. Spør arbeidsgiveren din... det er nok det enkleste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...