Monajenten Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 http://bp2.blogger.com/_pHtpknkiW8Y/SDrx9WFtSlI/AAAAAAAAADM/fP_SyAAAKUQ/s1600-h/CIMG0431.JPG ;-)
*ale* Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Lag en diiiger skål med salat med alt det beste du vet i:) Sammen med grovt brød er dette supert å sitte å mumse på..
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Nøtter Kesamdip og diverse grønnsaker i staver og biter Masse god fristende frukt i biter og dip i feks vanilje kesam God og sunn kvelds kos kan være marinert og grillet kyllingfilèt med ris, salat og sursøt chillisaus :-)
Monajenten Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Jeg syns forresten det er veldig godt med grønnsaker og dip også. Bruker gulrøtter og agurk, og så lager jeg dipen med naturellyoghurt istedenfor rømme, det er mye sunnere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå