Ksenia & Anjem Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 ringte og fikk beskjed om at den måtte stå på tv2 i en time?? pga oppdateringer..en time???? skal jo se judge judyyyyyyy
Ksenia & Anjem Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. mai 2008 noen som vet åssen man gjør det manuelt??
* 5 om dagen * Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 da må du gå inn på canal digital sine sider, og følge bruksanvisningen din til den tuneren du har...så klarer du å oppdatere den selv...
Ksenia & Anjem Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2008 mener du den som heter parabol mottaker? Vi har en fra pioneer, står ikke der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå