Gå til innhold

Hva mer kan jeg gjøre? (ang. nabo)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nabo som bor i en kommunal leilighet. Dama er meget psykisk syk og lider av flere ting, bl.a scizofreni og at hun er manisk osv osv..

Hun spiller ekstremt høy musikk,har gjort det snart 2 uker... Sånn at det sjingrer i rutene... Jeg snakket med kommunen,de kunne ikke gjøre noe. Ba meg ringe politiet,de sa at dette ikke var en prioritet for dem og at det egentlig var kommunen sitt ansvar. Snakket med borettslagsstyrer og han har ikke tid til å følge det opp og sier vi må gjøre det selv.. Hva skal jeg gjøre? Jeg orker snart ikke mer!!!!!!!!!! :,(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå å bank på døra å si ifra at han er en dårlig nabo og at det blir politianmeldt hvis det fortsetter.. hadde jeg gjort.

Skrevet

Hehe,har selvsagt gjort det... ;) Glemte å skrive det. Det hjelper ikke. Hun er altfor syk til å forstå sånt..

Skrevet

Huff, for en kjip situasjon. Dessverre er det nok ikke stort mer du kan gjøre heller. Kanskje du bør prøve kommunen en gang til, og be om å få snakke med de som har ansvaret for disse boligene. Så det ikke blir så generelt.

Om det ikke er drømmehuset du bor i nå så ville jeg faktisk vurdert å flytte. Nå skal jeg ikke dra alle over en kam (jo, det er kanskje det jeg gjør nå likevel) men jeg ville ikke hatt sosialklienter som nærmeste nabo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...