2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Jeg skal egentlig ut i kveld med en venninne, men hun er blitt dårlig. Har gledet meg til det lenge og det er en stund siden sist jeg var ute, ingen andre kan bli med og jeg har ikke lyst til å være hjemme å stirre i veggen. Jeg har en "stamplass" hvor jeg pleier å dra, slik en liten pub hvor vakter og bartendere kjenner meg så jeg vuderer å dra ut alene dit, finner jo alltids noen å prate med, ellers slår jeg av en prat med vakter/bartendere mens jeg super en øl eller to. Hadde dere dratt ut alene, eller hadde dere syntes det var kjipt? Hvis dere ser noen alene på byen, tenker dere at den personen er teit/venneløs? Er det jeg er litt sånn betenkt på, enn om folk synes jeg er tragisk som er ute alene?
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Jeg hadde ikke gjort det her. Men, om jeg bodde på en liten plass og det var en stampub så ja. Gå nå ut og kos deg:-D
LadyLuck & Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 jeg gikk ofte ut alene før, hade da stampub der jeg kjente bartendere og noen andre stamkunder. gikk helt greit det, ofte koseligere det enn med en gjeng, da det altid endte i at noen ville dit og noen dit.. hvor i landet du bor (lyst ut jeg også)
S.J.E.F.E.N Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 har ofte tatt meg en tur på "stampubèn" finner alltid noen å prate med, alltid noen man kjenner og hver gang spørr de hvem jeg er med, så sier jeg ingen, da sier de alltid: så sett deg her med oss da vell.... Nordmenn er "venner" med alle på puben (noe mer reservert i edrutilstand.... rart folkeslag vi nordmenn)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2008 Godt å høre, takk for det:) Har veldig lyst og alkoholen er jo allerede kjøpt inn så
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2008 Jeg bor i trondheim:) Ja takk til selskap om noen fra trondheim kunne tenke seg å ut:)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2008 Ja man finner alltids noen å prate med Sist jeg var ute med ei venninne var det ei som var ute alene og vi tok henne like greit under våre "vinger"
LadyLuck & Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 vil ikke vurdere å fly til bergen da??? neida... gikk på folkehøyskole i tr.heim(orkanger), masse kule steder der. hvor du pleier å gå da?
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. mai 2008 Hehe, hadde jeg hatt barnefri hele helgen hadde jeg nesten vurdert det Ja er bra uteliv her;) Pleier å dra på extra time, en ny plass rett ved 3b, er karaoke der på fredager:D
LadyLuck & Skrevet 30. mai 2008 #11 Skrevet 30. mai 2008 uff..kkaraoke.. kan ikke synge selv, og alltid noen som synger verre enn meg *gyse*
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #12 Skrevet 30. mai 2008 Det har jeg gjort mange ganger. Vet ikke om jeg hadde gjort det nå, men så har jeg heller ikke hatt planer om det og gledet meg, noe som jo er veiktig. Dra og kos deg!
LadyLuck & Skrevet 30. mai 2008 #13 Skrevet 30. mai 2008 tillab!! lenge siden jeg har sett deg innpå.. gratulerer med nyannskaffelsen..
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 30. mai 2008 Ikke noe som heter kan ikke synge der jeg pleier å dra, alle synger med og er så flinke å klappe og oppmuntre, helt herlig stemning, man får synge med den stemmen man har, selv om den kanskje ikke er verdens vakreste holder det så lenge den er full av sangglede:)
Zikosu og William Skrevet 30. mai 2008 #15 Skrevet 30. mai 2008 jeg hadde nok gått ut...treffer alltids noen... bor i trondheim jeg også,men er på besøk i oslo for tiden....hadde det ikke vært for det og babyen kunne jeg møtt deg ute... hvordan er extra time utenom at det er karaoke da??hvilket klientell og musikk har de ellers?? snart et år siden jeg var ute sist... :S
LadyLuck & Skrevet 30. mai 2008 #16 Skrevet 30. mai 2008 har da desverre ikke det heller jeg.. såvidt ungene har hørt meg synge noen ganger.. så gonattsanger etc er sambos oppgave
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #17 Skrevet 30. mai 2008 Jeg føler meg mye tryggere som menneske nå så er lettere å dra ut alene, før jeg ble mor hadde jeg nok helst ikke dratt ut alene;) Det skal jeg gjøre:)Gratulere med vesla forresten:)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #18 Skrevet 30. mai 2008 Koselig, håper du har det flott i oslo:) Det er mye liveartister, mye temakvelder, det er lillebroren til three lions kan man si, er sånn, vet ikke hvordan jeg skal beskrive musikken, det er egentlig noe for enhver smak:) Er en flott plass, mye trivelige folk, trivelige bartendere og vakter og fin stemning som oftest:)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #19 Skrevet 30. mai 2008 Hehe, da kan man nynne ;)
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #20 Skrevet 30. mai 2008 ut. Men hvis du har et "stemsted" hvor du sikkert vil treffe kjentfok så hvorfor ikke? Men pass godt på deg selv, jeg synes det er litt skummelt å gå ut aleine jeg da....går kun ut med gode venner eller samboeren .-)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #21 Skrevet 30. mai 2008 Det går bra, jeg har voldsalarm, slik som du trekker ut en sak og den uler så alle i mils omkrets hører den, snedig liten sak jeg pleier å ha i hånda når jeg trasker rundt alene i mørke gater;) Ellers ligger utestedet rett bak bussholdeplassen å så ikke noe problem å være trygg når man ska hjem igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå