anneelisabeth Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Har termin i dag...og begynner å bli både litt utålmodig og veldig spent på fødselen!!...flere m termin i dag? hvordan er formen?
1, 2, 3!!! Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Yes! Men jeg vil ikke ha i dag! Mammaen min har bursdag i dag! Hehe! Men det går nok bra. Ingen symptomer på noe her nei. Formen er fin-fin!!! =) Ingenting å klage på, bortsett fra at jeg er lei da... Der da?
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 JUHU!!! Vi er flere! Jeg som følte meg sååå alene i denne nettverdenen. Begynner å bli farlig utålmodig og gleder meg også masse til fødselen. Er så kjempespent på hvordan den blir, og hvordan vår lille ser ut, og ikke minst hvilket kjønn..! Vet du kjønn? Har du blitt strippet/undersøkt o fht åpning/modning? Leser om så mange her inne som vet. Formen er rar idag, har sovet HELE dagen...? Ellers har jeg hatt masse overskudd, vasket ryddet og holdt på tidligere dager. Idag er jeg klar for tidlig sofakveld for nesten første gang i svangerskapet. Hvordan er formen til din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå