Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 http://www.dinside.no/php/art.php?id=519333 I følge artikkelen anbefales unge jenter som ikke har store bryster å vente med BH til de er 20. Tror på at BH gir hengepupper? Hadde vært interessant å se om noen har erfaringer med dette....om noen har ventet lenge med å bruke BH som kan dele sine erfaringer. Selv begynte ventet jeg å bruke BH til jeg var 14....etter min egen mening var jeg sent ute, og det var ikke fordi jeg hadde veldig små pupper....jeg bare var så diskré at jeg ikke tenkte tanken på BH enda...var liksom ikke der på det tidspunktet. Puppene var vel på det tidspunktet ikke så store heller, men ikke små. Tror den første BH jeg kjøpte var i str. 75B....men da hadde jeg allrede hatt pupper et par år. Uansett, har aldri hatt hengepupper, nå er jeg 25 år. Lurer på om det hadde gjort noe forskjell om jeg begynte med BH da jeg var i 12 års alderen...
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Jeg likte ikke å bruke BH, Så jeg var vel over 20 før jeg begynte å bruke det fast. Brukte det jo til "fint" før det:) Men jeg syntes det var så ubehagelig å ha på. Jeg har 80B, og har alltid hatt det. Har ammet og fått 2 barn. Nærmer meg 40, og puppene er like fine som da jeg var 20, faktisk:) Kanskje det er noe i det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå