Gå til innhold

Noen som har prøvd akupunktur for kvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på mandag. Er 7+1 i dag og kvalm hele døgnet. Har allerede gått ned 5 kilo.

Noen som har prøvd akupunktur?

Hjalp det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg har nok prøvd alt for å bli kvitt kvalmen, uten særlig hell. Men sliter med hyperemesis så er en litt kraftigere versjon. Men, kjenner maange som har hatt kjempenytte av akupunktur mot kvalme så vil absolutt råde deg til å prøve selv om ikke det funker på meg. Undersøk litt om det er noen i området ditt som anbefales spesielt i forhold til graviditet.

Håper det hjelper og at du uansett slipper kvalmehelvete snart.

Klem fra medfølende:)

Skrevet

Oj unnskyld leste ikke innlegget ditt godt nok;)ser du har time allerede, flott:)

Skrevet

Godt å høre at har hjulpet på noen.

Så synd det ikke hjalp for deg:-(

Håper det hjelper så jeg kan få i meg litt ordentlig mat igjen. Har to gutter fra før, men denne gangen er det verre.

Skrevet

jeg var suuuper kvalm, og var helt gåen!! klarte ikke ta skikkelig vare på de to jeg har fra før:-( gikk ned 3 kg jeg da.

så prøvde jeg akupunktur, og det var helt utrolig genialt!!! var der to ganger, men ble faktisk bedre allerede etter første gangen:-)

ANBEFALES!!!

håper det virker:-)

Skrevet

Hei:-)

Var også veldig kvalm i mange mnd, det hadde jeg også erfart med nr 1. Så denne gangen ville jeg ikke gå like lenge, så jeg bestilte time til akupunktur. Tok vel ca 5-6 behandlinger og merket at jeg ble bedre etter de første gangene, men så fikk jeg litt tilbakeslag. Akupunktøren bad meg stresse ned litt og ta meg en uke fri og gå ned i stilling på jobben. Da jeg gjorde det begynte jeg gradvis å bli bedre. Så jeg brukte jo 3000,- på disse behandlingene vel verdt om det var de som gjorde meg bedre, men jeg vet jo ikke om det var akupunkturen som gjorde det. Liker å tro det ihvertfall.

Skrevet

Så godt å høre at det er hjelper.

Gleder meg litt til mandag nå jeg:-)

Skrevet

Jeg har gått noen ganger og synes det hjelper. Jeg må ta det veldig med ro også, ellers er det bortkastet. Ikke så lett å slappe av på sofaen når man endelig føler seg litt bedre:) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...