Gå til innhold

Til dere andre som også savner vaniljeis m/sjokobiter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er tilbake i butikken!!!! Kjøpte på KIWI igår, sitte med en stor porsjon nå....mmmmm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet : )

Kjøpte boks nr. 1 i forrige uke, når jeg kom tilbake i går var det kun 2 bokser igjen og de ligger i fryseren vår (bortsett fra 1 da sambo også elsker isen, så han spiste masse i går).

Smaker enda bedre nå....hehe

Skrevet

så bra!! Den liker jeg også :) Men må vente 3 mnd før jeg kan spise den jeg da (svangerskapdiabetes ) Men så skal jeg gomle innpå etter fødselen ;)

Skrevet

Og så jeg som bor over en times kjøring unna nærmeste kiwi-butikk..... :-( Må spise opp all isen på en gang jeg da, så den ikke smelter...

Noen som vet om den finnes i andre butikker også? *must have*

Skrevet

håper de har det på andre butikker også. Har ikke kiwi i nærheten..eller jeg må isåfall kjøre 15-20min en vei for å kjøpe det..

Skrevet

Dersom de har det på kiwi vil jeg tro at de har det på Spar, Meny, Joker og andre butikker i Norgesgruppen også. Rart om ikke andre butikker også tar det inn egentlig. Det skader vel ikke å ta en ekstra titt i isdisken neste gang du er på nærbutikken :-)

Skrevet

åå den isen er så good, den savner jeg virkelig:)skulle de ønske de hadde den på min nærbutikk (10 min å gå en vei, jeg har ikke bil)

på ica her så ha de bare vaniljeis, krokanis og sånn is med jordbær, vanilje og sjokolade. irriterer meg, for jeg liker ikke jordbæris eller krokanis, og bare vaniljeis blir vel litt kjedelig i lengden. får ta oboypulver på da mmm:)

Skrevet

Åh, er det sant?! Skal jammen handle på Kiwi i morgen og se om de har den.... Mmmmm!!

Skrevet

så bra..den har jeg savnet en stund...skal på kiwi i morgen å se etter den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...