tøttomedguttimagen*PÅ OVERTID* Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Jeg var på UL sist torsdag, legen sa at jeg var rundt 9 uker (så 10 uker denne uken), men ut fra mens er jeg litt over 12 uker. alt så ut til å være bra med den lille men skal på ny ul på torsdag igjen for å få skikkelig svar. Men nok om det, jeg har merket de siste dagene at jeg på en måte har "mistet" symptomene mine... Puppene er ikke noe særlig følsom lenger, ikke er jeg trøtt og sliten lenger, svimmelheten er gått over, kvalmen er ikke her lenger.... Er dette normalt? Er kjempe redd for at noe er gale. Hadde en MA i fjor, foster døde i uke 8 men det ble ikke oppdaget før i uke 14, så er livredd det skal skje igjen... særlig nå når jeg ikke har noen symptomer lenger.. Bare litt "stikking" i lysken til tider. Noen andre som har som har det på samme måte?
Marianne83 Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Kan det tenkes at du er 12 uker på vei, men fosteret 10? (fosteret / spiren / embrio ligger jo 2 uker etter oss) Du har sikkert tenkt på dette allerede, men må jo bare spørre!
Løvetannfrø;-) Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Du er jo i den tiden som tingene roer seg ned litt, og det er da derfor ikke unormalt at symptomene blir svakere. Er jo rundt 12 til 14 uke kvalmen normalt sett avtar, brystømheten blir mindre osv. Så jeg tror du skal slappe helt av jeg og heller nyte at du ikke er syk, trøtt eller kvalm. Men tenk positivt og tenk at du vil jo få svaret til torsdagen. Er faktisk de som går igjennom et helt svangerskap uten noen som helst symptomer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå