Liagora med 2 jenter Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Hvor har dere tenkt å plassere babyen i bilen? Det er tryggest i baksetet, men når jeg skal kjøre bilen alene så har jeg ikke noe kontroll over hva h*n gjør. Har ny bil, så må vel få koblet ut airbagen. Hva skal dere gjøre?
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Du får jo kjøpt slike speil som du kan bruke baki bilen så du ser babyen. Kommer til å ha småen i baksetet jeg, sammen med storesøstra si
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Babyen skal få midtposisjonen bak i bilen da det er den tryggeste plassen. Storesøster blir da flyttet ut til høyre side(bak passasjer) som er den nest tryggeste plassen. Vi bruker speil for å se bak, og det fungerer supert!
Nordhagenjentene :) Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Vi kommer til å ha barnet i baksetet, selv om jeg kjører alene.
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Jeg bestilte slikt speil fra BabyShops nettbutikk. Genialt! Forøvrig skal vi ha minsten i midten bak, da vi har to barn til.
Tungt med to Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 www.barnetrend.no har også disse speilene. Sikkert mange andre også.
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #8 Skrevet 31. mai 2008 Ingen bør ha babyen foran... det er mindre trgyt det, enn å ikke ha "kontroll på babyen bak".. vi har frøkna bak, og det skal neste også, vi bruker de speila, har et til frøkna på 18 mnd, og har bestilt hos lilleprinsen.no til neste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå