Gjest Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Noen her inne som har vært i Bremen og har noen tips på ting å se eller gjøre? Vi er en familie med barn på 10 og 13 år somskal reise...
Kåre Moradi Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Var dere bare noen timer, men ja, det virket som en fin by som vet å tyne bymusikant-eventyr-statusen hehe. Har ingen tips, vi bare trasket rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå