Gå til innhold

Blir det for dumt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

å bytte ut min 04 modell pent brukte blå simo vogn med ei rød i samme modell til 3500 kr bare pga fargen?

Jenta mi er 4 mnd.

Faren mener det er for dumt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok enig med faren der ja..

Skrevet

Det blir litt for sløsete etter min mening - enig med faren der..

Skrevet

Jeg hadde sikkert ønsket det selv, men hadde aldri gjort det. Sløsing er det, men skjønner godt at du kan ha lyst. Bruk penga på noe annet!

Skrevet

Hva med å legge ut en annonse en eller annen plass å se om det er noen som vil bytte?

Kanskje sitter det en annen mor en plass i landet med den røde vogna si og ønsker den skulle vært blå? :)

Skrevet

at du skal betale et mellomlegg på 3500?

Nei det hadde jeg ikke gjort. Bortkastet penger.

Da kan du heller kjøpe en jentete trille når den tid kommer :)

Skrevet

Ja det synes jeg blir for dumt :-) Er jo så kort tid man bruker dypvogn like vel. Om noen måneder bruker du trille.

Skrevet

Jeg synes at folk er altfor opptatt av visse farger til forskjellige kjønn. så jeg er enig i at det blir for dumt å bytte vogn bare fordi den er rød. Hvis man er gammeldags og veldig opptatt av sånt burde man kanskje ha kjøpt en mer kjønnsnøytral farge i utgangspunktet, men man kjøper ikke en ny vogn for hvert barn.

Skrevet

få deg en rosa lue, rosa pose og rosa pledd

Skrevet

min vogn er grønn og jeg skal ha jente.. er vel ikke noe galt med det vel??

søstra mi fikk nettopp en gutt (hun visste hun skulle ha gutt) men kjøpte alikevel en rød vogn..

syns ikke fargen på vogna har noe å si jeg :P

Skrevet

Neida,det er ikke at den er blå som gjør at jeg vil ha en annen farge.

Jeg fikk jenta mi altfor tidligt,og da hadde vi ikke kjøpt vogn.Jeg hadde bestemt meg for rød simo.

Vi måtte bare kjøpe ei vogn i full fart mens vi var på sykehuset i en annen by og kjøpte ei brukt blå simo.

Vi ville ikke legge så mye penger i vogn for vi var ikke sikre på om hun overlevde.Men nå når alt går bra ønsker jeg meg fremdeles den røde vogna.

Vet det er dumt,men det var den jeg såg for meg hele tiden.

Skrevet

Hvis du har råd så kjøp den røde og gi den andre til Fretex, for eksempel. Jeg fikk aldri den trilla jeg ønsket meg, og vær sikker på at den skal i hus denne gang! (Fikk ei skikkelig kjip ei i gave, så det ble litt vel utakknemlig å ikke bruke den, dessverre) Det er så mye annet man sparer på med barn nummer to, så akkurat vogn skeier jeg ut på. Med god samvittighet:)

Skrevet

Hvis det er en stor ting for deg, og dere har god økonomi så unn deg det. Du kan jo altids selge den etterpå, eller bruke den igjen hvis dere får flere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...