* 5 om dagen * Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 er mange dager siden jeg har sett ho her inne nå.....
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Nei det er jammen ikke rart.Hun har måttet tåle mye dritt, altså!!!
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 What? Er det noen som har klart å dytte enda en bruker ut?
* 5 om dagen * Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2008 jeg lurte bare på om hun har vært på nett,og ja,husker tråden hennes, men jeg skrev ikke noe på den, skrev heller en pm. Og jeg synes hun har fått litt for mye drit her av noen brukere.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 Ja si det, har ikke sett henne på msn på en stund heller, men jeg tror hun bare slapper av og samler seg litt, ikke verre enn det:)
Kaffemocca Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Sorry, tok feil. Det var en gammel tråd noen hadde svart på..
* 5 om dagen * Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. mai 2008 mulig ho har oppdaget et annet liv enn DIB :-)) og at hun koser seg... vil bare sende en klem og ønske deg en god helg jeg Riga,om du skulle se denne....
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 30. mai 2008 #10 Skrevet 30. mai 2008 Ladekabelen til data'n er ødelagd, og jeg har under 2 timer igjen av batteriet!:-/ Så sa blir det lite data i helga til jeg får fiksa dette...hehe, det er kanskje data'n sin måte å fortelle meg å ligge lavt! Så forsvinner ikke fra dib så lett, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå