Gå til innhold

Hvor er det blitt av Riga?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er mange dager siden jeg har sett ho her inne nå.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke rart det da

Skrevet

Nei det er jammen ikke rart.Hun har måttet tåle mye dritt, altså!!!

Skrevet

What? Er det noen som har klart å dytte enda en bruker ut?

Skrevet

jeg lurte bare på om hun har vært på nett,og ja,husker tråden hennes, men jeg skrev ikke noe på den, skrev heller en pm.

 

Og jeg synes hun har fått litt for mye drit her av noen brukere.

Skrevet

Jeg så ho her i går..

Skrevet

Ja si det, har ikke sett henne på msn på en stund heller, men jeg tror hun bare slapper av og samler seg litt, ikke verre enn det:)

Skrevet

Sorry, tok feil. Det var en gammel tråd noen hadde svart på..

Skrevet

mulig ho har oppdaget et annet liv enn DIB :-)) og at hun koser seg...

 

vil bare sende en klem og ønske deg en god helg jeg Riga,om du skulle se denne....

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Ladekabelen til data'n er ødelagd, og jeg har under 2 timer igjen av batteriet!:-/ Så sa blir det lite data i helga til jeg får fiksa dette...hehe, det er kanskje data'n sin måte å fortelle meg å ligge lavt!:P Så forsvinner ikke fra dib så lett, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...