Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

5+2 i dag og såååå stuptrøtt. Sliter virkelig på jobben nå.

 

Noen som har det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, går og gjesper konstant.....

Skrevet

ja utrolig trøtt!Er student og midt i eksamenstid...gjeesp. Så trøtt er i 8 uke nå

Skrevet

Kjenner til det. Sov til klokka ti i går (er sykemeldt, men skal tilbake på jobb mandag). Enda så måtte jeg ha et par dupper midt på dagen. Klokka ti på kvelden kollapsa jeg i senga og slukna. Sov til halv elleve i dag. Gruer meg til jeg skal opp klokka sju på mandag.

Jeg tar atpåtil tabletter som er brekkningsdempende, og de gjør meg trett.

Skrevet

Går og er trøtt jeg også. Er 7+1 i dag.

Skrevet

Jepp, trøtt, trøtt, trøtt....8 uker i dag.

Skrevet

Trøtt som et mehe,jeg.... Det føles akkurat ut som om noen tuller meg inn i en deilig myk oppvarmet dundyne til tider. Må konsentrere meg for ikke å sovne.... Tar meg lurer på dagen, husker det var slik forrige gang også. Men, kviknet til den gang,så gjør vel det nå også. Om en stund. Skal bare sove litt først ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...