Giinaღ Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 5+2 i dag og såååå stuptrøtt. Sliter virkelig på jobben nå. Noen som har det på samme måte?
kanutta84 Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 ja utrolig trøtt!Er student og midt i eksamenstid...gjeesp. Så trøtt er i 8 uke nå
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Kjenner til det. Sov til klokka ti i går (er sykemeldt, men skal tilbake på jobb mandag). Enda så måtte jeg ha et par dupper midt på dagen. Klokka ti på kvelden kollapsa jeg i senga og slukna. Sov til halv elleve i dag. Gruer meg til jeg skal opp klokka sju på mandag. Jeg tar atpåtil tabletter som er brekkningsdempende, og de gjør meg trett.
mammatiltre09 Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Jepp, trøtt, trøtt, trøtt....8 uker i dag.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 Trøtt som et mehe,jeg.... Det føles akkurat ut som om noen tuller meg inn i en deilig myk oppvarmet dundyne til tider. Må konsentrere meg for ikke å sovne.... Tar meg lurer på dagen, husker det var slik forrige gang også. Men, kviknet til den gang,så gjør vel det nå også. Om en stund. Skal bare sove litt først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå