Gull-i-magen♥ Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Vi skal på hytta Blir loff med reker og majones på verandaen:) Nammis!! Enn dere andre?
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Jeg bare digger disse middagstipsene her!=D Men i dag har jeg der faktisk klart. Vi skal grille flintsteik og krydrede grillskiver, med chips og bernè=D
MadKiss*Jente i magen* Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 skal ha kylling i pita =) Ingredienser: 4 stk. kyllingfilet 1 stk. gul paprika 1 stk. rød paprika 1 stk. vårløk 4 stk. pitabrød 2 dl crème fraîche 1 pose tacokrydder Fremgangsmåte: Skjær kyllingfiletene i små terninger, ca. 1 x 1 cm. Skjær paprikaene i biter og vårløken i ringer. Stek paprikabitene på middels varme i litt olje i fem minutter. Da blir de søte og gode. Legg paprikaen på en tallerken, skru opp varmen og stek kyllingbitene sammen med vårløk i 3-4 minutter. Dryss over tacokrydderet og tilsett crème fraîche. Band alt godt og la alt bli gjennomvarmt. Fyll kyllingblandingen i varme pitabrød. Det smaker godt med en frisk salat til. deler oppskriften i tilfelle noen skulle bli frista ;D
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 her blir det også reker og skalldyr, ristet loff, egg, majones, sitronpepper og sitron.............mmmmmmmmmmmmm......får vann i munnen bare jeg skriver dette!!
Line80&Lukas8mai08 Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 I dag skal jeg på hageparty med grillbufe:) Gleder meg skikkelig jeg!
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 viltgryte med stekt sopp, potet, rosenkål og tyttebær naaaaam
linda1983 Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 Det blir bakt potet med smør, mais, rømme og bacon hos oss. Og masse krydder nam
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #12 Skrevet 30. mai 2008 Har akkurat spist pølser i lompe. Sønnen min har spist middag i bhg nå, så da blir det ikke noe middag i ettermiddag. Kanskje vi bare lager noen ostesmørbrød eller noe.
LASARUS-på vei til føden nå! Skrevet 30. mai 2008 #13 Skrevet 30. mai 2008 Vi har akkurat spist pannekaker med syltetøy. Senere ikveld skal vi grille fleskfilé som jeg la i deilig marinade tidligere i dag. Sammen med grillmat hører jo ovnstekte poteter, sallat og god saus. Skulle virkelig ønske jeg kunne tatt meg et glass vin også... Men jeg får holde meg til vann i varmen!
Ella78 m/ A&M Skrevet 30. mai 2008 #14 Skrevet 30. mai 2008 Vi skal bestille pizza i dag, vi. Litt latskap. Men åh, her var det mye som frista.... God middag, folkens!
nussie Skrevet 30. mai 2008 #15 Skrevet 30. mai 2008 Vi reiser på skauen for å grille nå) Vannmelon til dessert(har litt dilla på det for tida gitt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå