Gå til innhold

Middag i dag, fredag 30. mai??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på hytta :) Blir loff med reker og majones på verandaen:) Nammis!!

Enn dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bare digger disse middagstipsene her!=D

Men i dag har jeg der faktisk klart. Vi skal grille flintsteik og krydrede grillskiver, med chips og bernè=D

Skrevet

skal ha kylling i pita =)

Ingredienser:

4 stk. kyllingfilet

1 stk. gul paprika

1 stk. rød paprika

1 stk. vårløk

4 stk. pitabrød

2 dl crème fraîche

1 pose tacokrydder

Fremgangsmåte:

Skjær kyllingfiletene i små terninger, ca. 1 x 1 cm. Skjær paprikaene i biter og vårløken i ringer. Stek paprikabitene på middels varme i litt olje i fem minutter. Da blir de søte og gode. Legg paprikaen på en tallerken, skru opp varmen og stek kyllingbitene sammen med vårløk i 3-4 minutter. Dryss over tacokrydderet og tilsett crème fraîche. Band alt godt og la alt bli gjennomvarmt.

Fyll kyllingblandingen i varme pitabrød. Det smaker godt med en frisk salat til.

deler oppskriften i tilfelle noen skulle bli frista ;D

Skrevet

her blir det også reker og skalldyr, ristet loff, egg, majones, sitronpepper og sitron.............mmmmmmmmmmmmm......får vann i munnen bare jeg skriver dette!!

Skrevet

I dag skal jeg på hageparty med grillbufe:)

Gleder meg skikkelig jeg!

Skrevet

viltgryte med stekt sopp, potet, rosenkål og tyttebær :) naaaaam :D

Skrevet

Det blir bakt potet med smør, mais, rømme og bacon hos oss. Og masse krydder :) nam :)

Skrevet

Her blir det kylling og ris i dag!!!

Skrevet

Har akkurat spist pølser i lompe. Sønnen min har spist middag i bhg nå, så da blir det ikke noe middag i ettermiddag. Kanskje vi bare lager noen ostesmørbrød eller noe.

Skrevet

Vi har akkurat spist pannekaker med syltetøy. Senere ikveld skal vi grille fleskfilé som jeg la i deilig marinade tidligere i dag. Sammen med grillmat hører jo ovnstekte poteter, sallat og god saus. Skulle virkelig ønske jeg kunne tatt meg et glass vin også... Men jeg får holde meg til vann i varmen!

Skrevet

Vi skal bestille pizza i dag, vi. Litt latskap. Men åh, her var det mye som frista.... God middag, folkens!

Skrevet

Vi reiser på skauen for å grille nå:)) Vannmelon til dessert(har litt dilla på det for tida gitt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...