lykkelig mamma til 2 <3 Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 har enda ikke fått fødselspenger fra dem denne måneden. For min søknad har ikke blitt behandlet pga at hun som skulle behandle den har vært på ferie. snart 2 mnd siden jeg leverte den!! har vært der 4-5 ganger for å få svar. å på onsdag sa de at jeg skulle få de senest fredag. men jeg har ikke fått noe penger idag!! å jeg er blakk, ikke råd til å kjøpe bleier engang!
trillemamma Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Da går du på sosialkontoret og får krisepenger.
trillemamma Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Ja, de er pliktig til å betale ut krisepenger i sånne situasjoner. Ta med deg alt av papirer og gå på sosialkontoret. Det kan hende de bråker litt, men det er fordi de er redd for å bli lurt, ihvertfall her i området. De skal betale ut penger på dagen, men nå er det jo ganske sent også, så du bør skynde deg.
Pysa Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 ring nav, og be om å snakke med sjefen. det gjorde jeg. to timer etterpå hadde jeg penger på kontoen. de kan hvis de vil.
Thunderstruck Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Hater NAV jeg også!! De roter bort alt de får mellom fingrene!! Og når man da skal ringe og få ut frustrasjonen,er den som har saken på ferie,kurs eller har fri den dagen..Blir sååå forbanna på de suppehuene som sitter der og ikke gjør jobben sin!!!! Det er 2 gangen hos oss de roter bort papirer,slik at det tar evigheter før man får pengene.. faen ta dem
lykkelig mamma til 2 <3 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2008 nå har jeg vært å pratet m dem, får penger tidligst tirsdag!!:S Åhh!! Heldigvis fikk sambo lønn idag, ellers vet jeg ikke ka vi skulle ha gjort.
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Det kan være opptil 3 mnd saksbehandlingstid hos NAV, så sånn sett er de ikke for sene. Det er forøvrig kjempeirriterende at ting sksl ta så lang tid. Byråkrati kan være no dritt. Send dem brev og purr. Skriftlige henvendelser lønner seg. Lykke til!
LadyLuck & Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 flaks for dere, vært i lignende situasjon noen ganger, og her på nav deler dem ikke ut "krisesjekker" etter klokken to, krangla og grein en gang, men de var ikke til å rikke. var heldigvis en mandag, så stillte tidlig neste dag og fikk penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå