skorpionfruen Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 For første gang er snuppa på ferie uten meg. De har dratt 14 dager til Bulgaria. (vel og bra det) men nå er det to døgn siden de kom fram og jeg får ikke tak i de. Han lovte å sende meg melding om at de var vel framme så jeg skulle slippe å bekymre med. De svarer ikke på melding og intet hørt. Åhhhhhh, nerveprirrende nok at de drar ut i den store verden altså.....
* 5 om dagen * Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 ja,det skjønner jeg veldig godt...er lissom det en pleier å gjøre mens en står å venter på bagasjen det. Send mld så ser han den når han "tilfeldighvis" ser på mobilen...
skorpionfruen Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2008 Det er sant, det kan være dårlig dekning akkurat der han er, der vet jeg jo ikke. Har prøvd å sende melding for å få vite at de har det bra, men ikke hørt noe... Så da kan det jo være at de ikke har dekning da..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 går det ikke ann å ringe hotellet?
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Når vi var i Spania, så fikk jeg ikke brukt mobilen! Måtte taste 0 foran pinkoden, da endret den seg til "Lokalt nett"... fant det ut etter 3 dager... kan være noe sånt?
Mockanin Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 Kan være noe med dekningen ja. Eldste sønnen min var i Danmark for noen uker siden. Han hadde mobilen med sånn at vi skulle kunne ringe han, men vi fikk ikke tak i han. Det var helt umulig rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå