Gå til innhold

Hvorfor sitter dere her på DiB nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fordi mini sover/er i barnehagen.

er du på jobb og kjeder deg.

venter du på at noe gøy begynner på tv?

Jeg er her fordi har lagt mini for luren sin.....(men han vil ikke)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Eldste er i bhg, minste sover, og jeg kjeeeder meg!

Skrevet

Fordi mini er hos pappan sin og jeg egentlig skulle dusjet, kledd meg, ryddet, knertet en rusbrus osv.. Meeeeen så er det så godt å bare slappe av på sofaen med datan..Skulle egntlig vært på do å tilogmed;)

Skrevet

jenta sover.. bør egentlig rydde i stedet, men ORKER ikke :P hehe..

Skrevet

minsten er med pappa på en kjøretur med lastebilen, og jeg er nettopp ferdig med å gjøre rent....og nei,skal ikke sitte på DIB,jeg skal lese til eksamen....men det er så tungt å kjedelig...

Skrevet

Fordi jeg har blitt avhengig på noen få dager.

Skrevet

Har vasket to maskiner med klær og hengt opp, ryddet, dusjet, badet jenta, prøvd å matet jenta som er matlyst men ikke vil ha mat, støvsuget, vasket gulv, tørket støv, stryket duker og skal snart begynne på middagen til svigers kommer.

Så nå sitter jeg her fordi jeg må ha en pause...

Skrevet

Jeg har pause fra eksamenslesing og snuppa er i syden sammen med pappaen sin... Så da ser jeg på hva dere bedriver tiden med.

Skrevet

lille snuppa ligger i senga og skal ta ettermiddags luren sin, men hu vil ikke sove da,,

Skrevet

Jeg venter litt på at det skal bli på tide å reise. litt reisefeber jaaa..

Skrevet

Jeg prøver å utsette klesvasken... Men må vel snart ta den.

Skrevet

Eldste er i barnehagen, lillemor sover og mannen sitter og jobber, så jeg sitter og slapper av litt.

Skrevet

Fordi jeg ikke orker å gjøre det jeg egentlig skulle gjort, nemlig å vaske vinduene. Er i dårlig form i dag.... :o(

Skrevet

Eldste er i bhg og minste sover...

Skrevet

Finner ikkje sjølvdisiplin nok til å lese på eksamen. Prøver da. Ungen er med barnevakten.

Skrevet

tulla er i bhg, minsten sover.. jeg orker ikke gjøre husarbeid.. Men skal gå NÅ og pakke kofferten til vesla.

Skrevet

Sitter ute med ungene faktisk i hagen :-)

Litt skya så da går det ann å lese litt nyheter og chatte litt...

Skrevet

Jeg er på jobb, og må ha 5 minutters pause her og der, så derfor sjekker jeg innom DiB og skriver et innlegg hver gang ejg er ferdig med en lang epikrise eller journalnotat. Gir et lite avbrekk i hverdagen ;)

Skrevet

Ungene er i barnehagen og jeg har spisepause på jobb. Det er ikke noen andre her så jeg har ingen å skravle med. Jobber ute hele dagen. Da er det deilig å ta pausene inne i skyggen.

Skrevet

Har "alenetid" mens lillemor sover. Burde egentlig vekket henne for omtrent 1/2 time siden, men,men...

Skulle egntlig ryddet og vasket litt mer også, men så har det seg sånn at jeg egentlig har vært ganske flink allerede.

Skrevet

Fordi jeg sku ha vaska vinduer og henge opp nye gardiner som jeg kjøpte i går.......pause må være lov:)

Skrevet

velsa sover og poden ser på dvd, så da nyter jeg stillheten ved dataen i stedet for å rydde :P

Skrevet

Snuppa sover og derfor er jeg her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...