Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom plutselig til å tenke på at det jo ikke er alle som liker rødvin. Serverer dere hvitvin til de? Vet dere i så fall hvor mange det gjelder, eller gjetter dere? Usikker nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, serverer hvitvin til hovedretten til de som ønsker det. Høres jo ikke godt ut spør du meg, men vet at noen liker det, så har kjøpt inn noen ekstra flasker med hvitvin pga dem. Vet sånn ca hvor mange det gjelder. Tror faktisk det oftest er unge jenter... Hvertfall det hos oss.

Skrevet

Nei,vi serverer bare rød,passer ikke med hvit vin til svinekam...De som ikke liker rødvin(!) får klare seg med vann under middagen! :)

Skrevet

Vi har begge deler. Jeg drikker selv kun hvitvin, og for meg som ikke er noen vinkjenner så bryr det meg fint lite om hvilket kjøtt man spiser til hvilken vin :)

Så vi serverer både rød og hvitvin under hele middagen.

Skrevet

Vi serverer hvitvin til forretten, rødvin til hovedretten og en litt søtere hvitvin til desserten. Hvis noen ikke liker noe av dette så kan de få øl, brus eller bare rødvin eller bare hvitvin... Folk får det de liker!

Bør ha mer enn ett valg av drikke synes jeg... Enten to forskjellige viner eller øl og vin..... Men de fleste liker det de får servert...

Skrevet

Vi serverer rødvin til maten. For de som ikke liker det, har vi brus eller øl, og vann da :)

Skrevet

Vi har valgt hvite, røde og søte viner, en som passer til hver rett. Dersom noen ønsker noe annet, blir det mulig å be om øl eller mineralvann.

Når man komponerer en meny er vinvalget halve opplevelsen, og da er det ikke bare å bytte rød med hvit, eller hvit med en annen hvit for den saks skyld uten at man "ødelegger" smaksopplevelsene...

Skrevet

Takk for mange gode svar. Tror jeg bestiller hvitvin, så blir alle fornøyd:)

Skrevet

Jeg elsker rødvin, men kan ikke drikke det for jeg tåler det ikke. Ettersom vi skal ha hvitvin til forrett OG til baren, så får selvfølglig de som ikke vil ha rødvin drikke hvitvin... Blir for dumt syns jeg, om du har masse hvitvin stående, men de må drikke vann fordi de er så dumme at de ikke liker rødvin!!! Og om de heller har lyst på pils så får de det istedet. Eller brus, eller vann, eller munkholm..

Skrevet

Helt enig med junimams;)

Er også veldig glad i rødvin, men blir dårlig av det. Så jeg skal kose meg med hvitvin hele kvelden Nam. Når man liker det, er jo ikke det noe prøblem for gjestene det.

Hos oss skal gjestene drikke det de ønsker, men vil tippe de fleste går for rødvin til hovedretten og etter....Så kjøper jo mer av det

Skrevet

Skal ha begge deler men kjøper nok minst hvitvin for veit det er mest rødvins drikkere i våres selskap:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...