Gå til innhold

åh!!sååå lei:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

i morgen er termindato men kjenner liksom ikke noen forandringer...har lyst te å ringe te jordmor og sutre på meg å bli satt igang men ikke så enkelt det vel??har så store forventninger liksom,skal bli strippet på tirsdag visst ikke noe er skjedd te da men ville jo ha en mai baby og ikke juni.. hehe er jo akkurat samma det egentlig men vil ikke gå over.......syte syte syte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, velkommen i lei-klubben:) Laget et lei-innlegg like i sta, men du har jo mindre tid igjen enn meg da, jeg har seks dager til termin. Er bare så forbaska dårlig:( Sutre sutre.. Men... Snart er de her de små herlighetene våre, tenk så fantastisk:-)

Skrevet

ja men likevel...når jeg ikke kjenner noe så tenker jeg jo på at jeg enda kan gå 14 dager før noe skjer:( blir så utrolig oppgitt og lei,klarer ikke sove skikkelig,er blitt kvalm når jeg spiser,vondt i ryggen,ingen klær som passer lengere vil bare sette meg ned å gråte<:(

sukk og atter sukk hvorfor må de plage oss med de 14 dagene før eller etter=?? ikke rettferdig synest jeg...

enn er så opptatt av termin dato at enn klamrer seg fast og teller ned dagene.........huff må ha lykke til..hilsen et syte hode..

Skrevet

Huff, ja, det er litt kjipt at vi kke har en dato å forholde oss til. Og 14 dager kan det jo gå, men h*n kan jo også komme når du minst venter det!! Kanskje i natt!!! Lykke til du også:o)

Skrevet

tusen takk og synest du er god som er så positiv>:)) lykke te igjen ja:)

Skrevet

heheh, jeg er 1 uke over termin i dag... Så, ja, da er man litt lei... smør dere med tålmodighet.. det tar den tida det tar..

Termindato er ihvertfall bare tull;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...