Gå til innhold

I dag reiser jeg til Oslo.. :)))))


Anbefalte innlegg

Skrevet

skal møte noen venner i kveld og spise ute, og i morra.. skal jeg på konsert med Kiss! :D Jeg GLEDER MEG! :D :D :D

 

Ein fortreffeleg dag til alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, skal holde utkikk etter puppene!

Skrevet

Haha, ja. :P Det er de man får øye på først.

 

Jeg endra nicket bare tull, og nå får jeg ikke forandra det. I´m stuck with those boobs. Maile moderator for å få ordna det, kanskje?

Skrevet

God tur og velkommen:) Kommer dere med tog? Så kan jeg sitte borte i vinduet her på jobben og vinke bort:P Hehe.

 

Modde er en fin person å kontakte for å få endra nick ja:) Mange som sliter med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...