Anne-B. Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 skal møte noen venner i kveld og spise ute, og i morra.. skal jeg på konsert med Kiss! Jeg GLEDER MEG! :D Ein fortreffeleg dag til alle!
Anne-B. Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2008 Haha, ja. Det er de man får øye på først. Jeg endra nicket bare tull, og nå får jeg ikke forandra det. I´m stuck with those boobs. Maile moderator for å få ordna det, kanskje?
Gulosten™ Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 God tur og velkommen:) Kommer dere med tog? Så kan jeg sitte borte i vinduet her på jobben og vinke bort:P Hehe. Modde er en fin person å kontakte for å få endra nick ja:) Mange som sliter med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå